The gunner

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04254
Artikelnaam: The gunner
Bruto Gewicht: … kg
Netto kruitgewicht: 392 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: 20 schots screamers ontploffen op grote hoogte in rode en zilveren blinkers. Mooi tempo en de laatste 5 schoten samen!
Max. tube diameter: 25
Tijdsduur: 21 sec.
Stijghoogte: 30-35 meter
Kartoneenheid: 6
Adviesprijs: €19,95
O.a. te koop bij: http://www.vuurwerkplanet.nl


Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was een van de leukste cakes op de demo van Lesli! Je hoorde het publiek meteen reageren na het eerste schot. Hier gaan ze nog veel plezier aan beleven.

Vorig jaar werden trouwens door de Chinezen veel van dit soort cakes al aangeboden:

Filmpje

Het lijkt erop dat ze dit jaar in Nederland op de markt komen, enigszins aangepast.
 
Vind de fluit echt goed uitgevoerd, lekker rauw. Boeketje erboven is ook niets mis mee, en de prijs vind ik ook dik in orde. Mooie cake dit.
 
Hele leuke cake zo met die huilers er in. En voor de prijs zou je er ook een paar in een projectje kunnen verwerken :)
 
Was prachtig op de demo idd! Heerlijk rauwe huiler en best een prima boeketje wel...deze samen met de bora bora kunnen prima in een fluitprojectje :wink: :angel:
 
Deze lijn begint meer en meer een toplijn te worden zeg...bang brothers, atomic sisters, titanium core, deze kick fluitbak er nu ook bij.....love it!
 
had hem live gezien bij de demo van lesli, en dacht gelijk van deze moet ik echt hebben en deze gaat zeker ook komen deze maand
 
Gaaf ding, op Trophy schoten ze dit ook (of omlabeling) en BoraBora (idem dito) en door de enorme hoogte die de bombette al krijsend neemt, kwam dit glitter boeket groter en mooier uit de verf dan de crackling van BoraBora. In het 00u moment geeft dat van die hoogte op de grond weinig geluid meer, zooooo hoooog gaan deze screamers, echt gaaf.
 
Deze waren echt heel vet tijdens de Trophy. Ik had geen idee welk product het was, totdat ik dit draadje las. Deze moet ik gewoon hebben. Heb al wat rondgesnuffeld, maar kan even snel geen dealer vinden in Zuid-Holland, die deze verkoopt.

Iemand het verlossende antwoord?

p.s. heb de Bora Bora / Mean Machine al bij de intratuin gezien, maar de blinkers zijn nog net wat mooier dan de crackling.
 
Fluiters zijn goed maar minder hard dan return of the phoenix. Deze gaan wel iets langer door en hebben nog een klein boeket.Wat mij veraste was de rode blink mine.

dacht dat de fluiters heel schel waren, op de demo van lesli stonden we met onze vingers in de oren, maar dat was natuurlijk een sample en ze schoten er meerdere te gelijk.
 
Vind hem er toch prachtig uit zien zo op film, op 15 seconden ook goed te zien hoe ze afgevuurd worden, leuk zo met die rode blinkers.
 
Back
Bovenaan