The Great Wall [Compound]

Blij dat ik deze niet heb meegepakt zeg. Heel lang zitten twijfelen maar dit lijkt echt nergens op.

Ow denk echt dat het bij deze box die ik zie een productie fout is bij mij geschoten in de show
Totaal andere bak als ik het zo bekijk

Gehad, en viel ons enorm tegen. Ik denk dat er ook 20 bombettes gewoon eruit rolde, en midden op straat knalde. Ook nog stuk of 20 kwamen niet hoog en vielen naar beneden en knalde ook op straat. Ik kan veel hebben, maar dit was absurd. Zoveel geld, en dan dit. Lekker begin voor de wijk om 18uur. Deze box staken we met zijn 5-en af, bewust om 18:00 zodat de kids een mooie show zagen. Helaas, triest.

Ps: ook het verlaten van de tube klonk enorm dof. Burst soms ook, het eerste waar ik aan dacht was: vocht ?

Vocht of niet... dit is echt niet oké. Ook ik zat enorm over deze compound te twijfelen en nu je dit voor €300 ziet... :bonk:

GVB valt vaker door de mand in de uiteindelijke productie, dat hebben ze gelukkig zelf bewezen :p en hier hoef ik niemand van te overtuigen, maar had m'n twijfels en goede hoop met de Evo Force One in het achterhoofd en de overname van Evolution.
De branche wilde zelf compounds met een maximaal gewicht van 25kg op de markt "de Evo Force One eruit en deze erin" dacht ik. Ik zag hier een soort van mini Evo Force One in, maar dan met een andere naam.

Maar ze vallen hier wederom door de mand. Gelukkig is dat geen verrassing en staan ze daar ook bekend om...

Typisch een voorbeeld waarom ik GBV niet vertrouw, de productie is heel slecht en de ontwetende consument ziet een dik sample filmpje en denk dat in de straat te krijgen.

En daarom doen we dus altijd onderzoek :).

Ook als ik naar de Pretty Hardcore en de Tropic Snow kijk... Dan vraag ik mij toch echt af waar ze mee bezig zijn en hoe ik moet nadenken over dit merk...

Ik schrijf dit merk definitief af. Dit kan echt niet.

Nee zeker niet. Geen idee of ik hier wat mee kan, maar dit was absurd. Dit is de laatste keer dat ik nog eens z'n grote NL compound nam. Nooit meer.

Je zal er maar de adviesprijs voor betaald hebben in de losse verkoop. Wat een droefenis zeg pff

Zou een klacht indienen bij GBV.

Jammer ook dat diegene die namens GBV veel post ineens nergens meer te bekennen is. Zal wel ‘druk’ zijn.
Absoluut het slechtste productie jaar van GBV in jaren, echt een grof schandaal

Je zal er maar de adviesprijs voor betaald hebben in de losse verkoop. Wat een droefenis zeg pff

Zou een klacht indienen bij GBV.

Nou als je de online prijs zou hebben betaald ben je ook niet happy. Lijkt wel een product met onder de 20 mm tubes.

Ik had het straatfilmpje niet eerder gezien maar ik ben echt verbaasd over de kwaliteit. Wat een teleurstelling als je dat gekocht hebt, een goeie 20mm bak doet het een stuk beter.

Zo dit kan echt niet, wat een afgang zeg!

Waar is de tijd gebleven van de eerste 500 grammers? Toen was GBV met Pro-Line en Excellent de koning. Productiefilmpjes klopte, kwaliteit was top, prijs was soms wat hoog maar dat is nu ook...

Complete afgang...

Te triest voor woorden, er kan altijd wat verschil in zitten maar dit is echt slecht.
Voor 300 voel je je zeker opgelicht.. Man man, wat waardeloos.
voor dit geld had je 10 dierencakes 25MM van China red aan elkaar kunnen knuppen, 10x beter!

Wow. Dit is wel een absoluuut dieptepunt van troep. Ik weet niet wat er achter de schermen mis is gegaan maar hier zou ik als importeur echt van gaan janken.

Wederom een bevestiging dat je als vuurwerkliefhebber beter geen nieuwe grote boxen meer koopt. Je wordt alleen maar teleurgesteld.
Voor dergelijke prijzen verwacht je toch wel iets beters.

Dit ziet er niet goed uit. Toch raar, want de producten van St8ment lijken wel allemaal prima te presteren tegen redelijke prijzen. Het kan dus zeker wel bij GBV ...

Te triest voor woorden, er kan altijd wat verschil in zitten maar dit is echt slecht.
Voor 300 voel je je zeker opgelicht.. Man man, wat waardeloos.
voor dit geld had je 10 dierencakes 25MM van China red aan elkaar kunnen knuppen, 10x beter!

Je slaat de spijker op z’n kop met deze reactie! Dat was letterlijk 10x beter geweest en had je nog een “Bull” waaier cake er “gratis” bij kunnen krijgen. 10x €30 = €300 + 20% gratis uitzoeken.

Back
Bovenaan