The formula

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02239
Artikelnaam: The formula.
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 75
Effectomschrijving: De grootste bouquetten, een strak tempo en prachtige glitter-willows. Dat is de succesformule! Gemaakt volgens de laatste Pyromould® techniek. Bestaat uit 3 cakes.
Tijdsduur:
Stijghoogte: 30 m
Richtprijs: € 89,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook bij deze box is het tempo snel en wordt hij per twee geschoten, schiet je deze box echter in enkelvoud dan krab je je volgens mij toch echt achter je oren dat je voor deze relatief middelmatig grote effecten dit bedrag hebt neer geteld.

Op bovenstaande film zie je de cake niet echt goed trouwens. Ik vond dit echt wel een prima box moet ik zeggen. Mooi single effect en prima opbouwend tempo!

Ik vind de kleuren prachtig al lijkt de boeket grote niet geweldig groot te zijn

Daar verkijk je je toch een beetje op! Spreiding van de effecten vond ik zelf dik in orde. Echt een heerlijk opbouwende bacht met een prachtig effecten en kleurencombinatie.

Zo op film vind ik het al een geweldige bak hoor. Geweldig tempo wat de lucht goed vol pompt zo, kleuren vind ik geweldig.

Dit was echt een topper! Mooie grote effecten met een harde burst.
De big momma die er na kwam als afsluiter van de demo was toch echt minder.
Deze ga ik onthouden!

Dit was echt een topper! Mooie grote effecten met een harde burst.
De big momma die er na kwam als afsluiter van de demo was toch echt minder.
Deze ga ik onthouden!

Hebben ze een natte versie geschoten zeker... big momma hier al jaren een vaste topper. niet alles is even groot, maar het kaliber was hier altijd wel vergelijkbaar met de formula zoals ik hem gezien heb

Back
Bovenaan