The Five Legends [Ass.]

Ik vind deze net iets overtuigender dan die van magnum. terwijl ik dacht dat het een 1 op 1 omlabeling is. kan natuurlijk ook met de film te maken hebben.

Zijn goed verkocht bij Poppel volgens mij. Zag ze daar als zoete broodjes over de toonbank gaan. Best prima setje inderdaad!

En hier het complete assortiment, erg leuk assortiment met mooie uitwerkingen. Burst is niet super hard, maar zeker niet slecht.

Voor de 120 euro is er beter te vinden. Neemt niet weg dat het fijne salvobakjes zijn en prima te schieten als project. diversiteit genoeg! Deze was ongekooid in Poppel. Zo kreeg ik ze mee in ieder geval.

The Five Legends

The Five Legends

Als deze net zo goed presteren als op de beelden dan komen deze in mijn assortiment.
wat een juweeltjes.

0545-the-five-legends-crown-collection-vuurwerk-5f6d.png

Pfff wat een set. Deze Oud & Nieuw geschoten en alleen spijt gehad van het feit dat ik niet nog een set heb gekocht.

Dit is dus een aanrader naar aanleiding van de demo gisteren. Komt volgens mij als vuurwerkexpert open gaat te koop rond de 130-135 euro

Zie nu pas aan de eerdere post dat deze ooit besteld was in 2020, helemaal vergeten (of verdrongen :)). Helaas dus nooit gehad, maar deze cakes kwamen toch weer in zicht na de demo (Four Legends) en ik was nog op zoek naar een leuke opening met wat mix effecten en lekker tempo. Vorig jaar voor het eerst de 400TDS als opening gehad (goede versie) en ga dan toch liever voor wat groter kaliber (moet het ook vd snelheid hebben natuurlijk en vooral de laatste cake is echt top). Dat, samen met het feit dat ik nog een Eclipse of Roar heb besteld waar ik nog iets mee 'moest', heeft ervoor gezorgd dat deze dan toch een keer in de straat komt te staan. Maken we er gewoon een lekker rambakkie van met een ramfinale!

Back
Bovenaan