The Factory Collection nieuw 2010 Royal Fireworks

4 leuke potjes voor €50? Goed bezig... Beetje kleinere broertje van China By Night, ook overlap in type effecten. Misschien dat het kiezen wordt voor me...
 
Vraagje: er wordt hier veel gedaan met weinig kruit (soms maar 5gr. per schot). Hoe zit het met de boeketgrootte? Bv. vergeleken met Wolff's Super 4-16 (die wel meer kruit p/s heeft)?
 
Ik vond het een erg goed pakket Richardus. Ik heb de Super 4-16 nog niet live mee mogen maken, maar ik denk dat ze wel te vergelijken zijn qua boeketten. Vond er zelf niks mis mee. Ik was best enthousiast over dit pakketje op de demo, ik vond het in elk geval beter dan The Garden van de Garden collectie.

Laat ik het zo zeggen: Als je deze aanschaft bega je zéker geen miskoop, maar met 25 euro extra heb je de China by Night, die ik dan persoonlijk nóg weer wat beter vind.
 
Best mooi pakketje dit. net zoals the garden zijn de boeketten best klein, maar je krijgt er wel veel schoten voor terug. Naar mijn mening zijn deze cakes de prijs wel waard
 
Ik vond het een leuk assortiment maar als ik eerlijk ben vind ik de super 4-16 van dynastie beter alhoewel daar minder schoten inzitten vind ik de effecten groter en de burstknallen harder,maar voor het geld een leuk pakket voor in de vooravond.
 
Over dit pakket heb ik nog eens nagedacht. Hij kan concurreren met de Multi Shock, die is de afgelopen jaren minder van kwaliteit maar wel duurder geworden. Dat wel.

Helaas vind ik voor 12,50 dit maar matige potjes vergeleken met de China by Night, die maar iets duurder zijn.

Deze potjes kunnen wel een oppepper gebruiken in mijn ogen. Misschien een beetje zoals de ontwikkeling van de goedkopere potten uit de serie. In 2009/2010 waren die minder goed dan de China filmpjes, maar afgelopen jaar waren ze wel van dat niveau.

Als Royal dit kan realiseren, denk ik dat dit echt een leuk pakket kan zijn. :bye:
 
Ik zie net dat ze bij Ano vuurwerk staan voor €37,95, voor die prijs lijken me dit heerlijke potjes
voor de vooravond!
 
Back
Bovenaan