The Factory Collection nieuw 2010 Royal Fireworks

RF JEROEN

VWC lid
redfactorypakket.jpg

Artikelnummer: RFC 1482
Artikelnaam: The Factory Collection
Bruto Gewicht: 2000 gram
Netto Kruitgewicht: 175 gram (x4)
Aantal Schoten: 25 x 4
Effectomschrijving:

Chemical Flashing (RFC 1459)
red tail to red star, aqua tail to aqua star, purple tail to purple star, Lemon tail to lemon star, all w/ crackling.

Iron Tears (RFC 1460)
Brocade w/red star, brocade w/white strobe, brocade w/green strobe, brocade w blue mines.

Flowing Pure (RFC 1461)
red wave, blue wave, golden wave, green wave

Lights of Fear (RFC 1462)
red tail to purple dahlia w/green strobe, blue tail to blue star w/golden strobe, whistling tail to peony, green tail to red blue w/crackling

Richtprijs: €49,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Ook weer een leuke toevoeging.
Mogen wij de effectomschrijvingen al vast weten of komen die in een volgende aflevering van RF? :p

Dit pakket ga ik in de gaten houden,net als moontan natuurlijk benieuwd naar de effecten. En als er een leuke prijs aan hangt,wat houd me tegen?

Bedankt weer voor de nieuwtje.
Ben dan ook erg benieuwd naar de verdere info,
Prijsen, filmpjes enz.

Jullie spannende serie word nu wel vaak bekeken:p
Wanneer zou nou de volgende aflevering zijn, mijn popcorn staat al klaar :D

Ja sorry, kan niet meer wachten op meer, beetje ongeduldig aan het worden:(

De naam van het pakket, en de potten erin vind ik wel uitnodigend!
nu hopelijk ook de effecten

ik ben heel benieuwd naar de effecten en toch ook stiekem wel naar de hoeveelheid big mc menus! :p Het ziet er wel uit als een degelijk pakketje:D Het is dus afwachten :p

Back
Bovenaan