The Cube

iemand deze nog gefilmd gisteren?

Er stonden heel veel mensen met camera's dus dat zal wel, het is pas vroeg in de ochtend, die zullen ze in de loop van de dag nog wel delen.

Ik twijfel nog over dit product, de effecten zijn goed, alleen het prijskaartje schrikt me toch af, een twijfel voor mij.

Na hem live gezien te hebben ben ik wel blij dat ik niet de volle € 30 heb betaald. € 22,50 vind ik hem nog wel waard. Wel super snel voorbij.

De echte cube :rolleyes:

images

Ik vind het een redelijke cake, afgaand op dit filmpje, zou ik er ook geen volle 30 euro voor betalen maar met een leuke korting is het te doen!
verwachtingen lagen toch iets te hoog !

Afgaand van dit filmpje vind ik het toch nog een goede cake hoor! Zitten wel mijn lievelings effecten in.

Je moet je afvragen: Is dit wat ik zie op het filmpje 60 euro waard? ( 2 cake's namelijk )

Heb helaas geen wolff dealer in de buurt, maar als dat wel had is het een moeilijke keuze of deze cake die prijs nou waard is.

Die's weg voor je 't weet, incl. de 30euro. Maar goed; mooi potje, vooral die rode en blauwe blinking mines springen d'r voor me uit.

Bij Orthen, een doos a 8 stuks voor €130,- Dus, €16,25 per stuk. ;)
Ooh, staat er niet meer op zie ik. Maar denk dat je hier nog steeds naar kunt vragen.

grtz

Back
Bovenaan