The Cube

Hoeveel zitten er in een karton? Misschien dat je een leuke karton korting kan fixen waardoor ze per stuk 18/20 euro zijn. En dan vraag je je af wie er zo gek is om een heel karton van dezelfde cake gaat kopen? Ik ben dan zeker die gek.. heb even terug gekeken naar het filmpje en ik ben echt helemaal verkocht!

:bonk: stupid me, ik begin waarschijnlijk al dement te worden en kan geen prijzen meer onthouden :D

Laat ik het dan anders zeggen: in mijn optiek hoort een 19 shots max 20 euro te kosten en een 500 grammer max 50 euro. Maar goed laten we de handel vooral niet dood gaan maken en hopen dat de duurdere cakes echt iets bijzonders hebben en daardoor de meerprijs rechtvaardigen.

Hey,

Ik denk dat je de stars over paris in je hoofd hebt zitten, ongeveer dezelfde opbouw kwa boeketten en manier van afschieten... kostte geloof ik een euro of 20!

Hoeveel zitten er in een karton? Misschien dat je een leuke karton korting kan fixen waardoor ze per stuk 18/20 euro zijn. En dan vraag je je af wie er zo gek is om een heel karton van dezelfde cake gaat kopen? Ik ben dan zeker die gek.. heb even terug gekeken naar het filmpje en ik ben echt helemaal verkocht!

Kartoneenheid is 8/1

ik snap niet wat iedereen zo geweldig vind aan deze cake :p zo bijzonder vind ik hem niet. moet zeggen dat ik de stars over paris een stuk beter vind (SOP zelf geschoten deze beoordeeld van het filmpje).

Ik zit te twijfelen. De prijs is redelijk als je ook daadwerkelijk het product van het filmpje krijgt. Het blijft een china filmpje.. dus ik ga ervan uit dat hij een heel stuk minder is. Want op de 1 of andere manier vind ik de effectgrootte en duur van de effecten niet geloofwaardig, dan heb ik het met name over de w-shape effecten. Op basis hiervan wordt het voor mij toch een twijfelgeval.

Een erg mooie cake. Jammer dat de schieters hem een kwartslag gedraaid hebben op de film, waardoor hij niet helemaal tot zijn recht komt.
Wil deze graag nog een keer zien op een demo, maar het is zeker een potentiele cake voor op mijn lijstje. De effecten zijn echt prachtig uitgevoerd :)

Een erg mooie cake. Jammer dat de schieters hem een kwartslag gedraaid hebben op de film, waardoor hij niet helemaal tot zijn recht komt.
Wil deze graag nog een keer zien op een demo, maar het is zeker een potentiele cake voor op mijn lijstje. De effecten zijn echt prachtig uitgevoerd :)

De waaier vorm schoten zie je nu niet echt dus..

Goed gekleurd!
Mooie cake maar wel te duur.
Deze cake is werkenlijk zo subliem getimed.
toen ze bij anno 2 tegelijk schoten eindigde deze cake ook tegelijk.

de Timing van deze cake is zo extreem singroom!
Goed werk van die chinezen!

Deze is zeker wat ik vind hem erg mooi uitgewerkt en zoals 3xh al zegt is hij inderdaad erg mooi en strak getimed waardoor het allemaal heel professioneel overkomt. vind hem alleen jammer genoeg veels te duur voor 19 schoten. maar als jij hem gratis krijgt denk ik wel dat je ervan kunt genieten.

Deze is zeker wat ik vind hem erg mooi uitgewerkt en zoals 3xh al zegt is hij inderdaad erg mooi en strak getimed waardoor het allemaal heel professioneel overkomt. vind hem alleen jammer genoeg veels te duur voor 19 schoten. maar als jij hem gratis krijgt denk ik wel dat je ervan kunt genieten.

mooi zo,vind hem idd ook prijzig voor een 19 shots maar zoals gezegd gratis een mooie pot dus.

thx:)

img_1989.jpg

Om eerlijk te zijn had ik de blauwe peonies iets voller verwacht en het blokje zelf wat compacter. Hij is voor een 19 schots echt groot van formaat: bijna net zo groot als de Sniper of Panter :) Daarnaast doet deze zijn naam ook echt eer aan. Het is net een dobbelsteen, maar dan ééntje van reuzenformaat.

Hierbij betaal je eigenlijk wel voor het uiterlijk van de cake. Maar man, nog nooit gehad dat ik een cake er qua uiterlijk zo gaaf uit vind zien. :D

Back
Bovenaan