Ik denk juist dat steeds twee van die dikke mines vlak voor je snufferd je een enorm WOW-gevoel kunnen geven, mits je gevoelig bent voor dit effect. Een ander, breed effect daartussenin geschoten maakt het af, zeker als dat op verschillende hoogtes gebeurt. Ik weet niet of het de bedoeling was, maar ik vind dat juist wat hebben!
Ook wat mij betreft (na alleen alle films gezien te hebben)de allermooiste nieuwkomer dit jaar van Evo, zeer onderscheidend van de rest en perfect in een showtje in te passen zonder zelf W-shapes te hoeven knutselen. Maar er mag inderdaad nog wel een finale achter geplakt worden, om het toch nog een beetje persoonlijk af te kunnen werken. Dus toch nog zelf knutselen...
Die keuze wordt nog niet eenvoudig!
Ook wat mij betreft (na alleen alle films gezien te hebben)de allermooiste nieuwkomer dit jaar van Evo, zeer onderscheidend van de rest en perfect in een showtje in te passen zonder zelf W-shapes te hoeven knutselen. Maar er mag inderdaad nog wel een finale achter geplakt worden, om het toch nog een beetje persoonlijk af te kunnen werken. Dus toch nog zelf knutselen...

Die keuze wordt nog niet eenvoudig!