The Big Five

Nee vind ik niet vind de uitwerkingen van de the big five leuk voor in de vooravond, maar minder voor 00:00 daar is de prijs ook wel een beetje na.

Boeketten hebben mij niet heel erg verrast vorig jaar, en zonder reservelont werd het ook niet echt een 'showtje'. Gelukkig zijn ze redelijk goed geprijsd. 18 euro p/s zou ik er echt niet voor over hebben.

gister gezien bij de demo in delft.
Ging van het ergste uit.
Maar toch heeft tie me verbaast hij was zeker niet verkeerd mis iets te langzaam tempo maar gezien prijs is dit echt geen slechte box
Burst was niet hard niet zacht en vooral geen plof.gewoon normaal
Blinker boeketten waren overduidelijk groter dan de rest van de boeketten.

Ook gezien gister in Baarn. Vond er eigenlijk niks aan, kleine boeketten zachte burst. Zou veel eerder paar budget cakes kopen als the freakshow, xtreame dream, freestyle ruff ride, matrix ect die echt super goed presteren en niet duur zijn.

Had ze voor avonds, maar kan ook zeker voor nachts en schoot ze allemaal los, zit trouwens elk jaar in me collectie.

Prijs kwaliteit is prima. Goede burst maar vond de boeketten redelijk klein. Doorlonten is lastig.

Deze een aantal jaren terug gehad, echt wel een prima assortiment. Al zou ik nu heel misschien voor de Tolles 6 gaan ivm laatste at once cake.

De prijs kwaliteit van deze cakes vond ik jaren prima. Toch hebben ze hem verbeterd zo te zien. Rondere en vollere boeketten. Top!

Back
Bovenaan