The Big Five

Hoho, wacht ff. Zoals het mij/ons is uitgelegd zit het iets anders in elkaar. De adviesprijs van de Big Five is EUR 99,75. Straks in december kost deze box EUR 89,00 in de aanbieding. Op dit moment is er een internetaanbieding waarbij je deze meeneemt voor EUR 49,95. Maar dat is dus zeker niet de adviesprijs, dat is een aanbieding met maximale korting en enkel te bestellen via de ZENA-website, niet via eigen sites van winkeliers. Deze prijzen zijn trouwens gewoon terug te vinden op de ZENA-webshop.

gizmo dit is helemaal correct :)

Deze set is beter dan de China by Night. En een slag goedkoper. (85/6= 14,25 ps, 50/5= 10,-).
Ik vind ze iets tegen de Big19/Extreme Salute zitten maar vergelijkbaar met de Buurtassortiment cakes. Maar vooral de laatste 3 cakes op het bovenstaande filmpje zijn wel erg tof! En als je dan naar prijs gaat kijken, niet te vergelijken!

Prijs/kwaliteit verhouding is enorm goed van de producten bij Vuurwerk Totaal.

Vraag me af of jij wel eens zowel het Chine By Night /Extreme Salutes/Buurtassortiment heb gehad..

De boeketten van deze ''box'' vind ik niet spectaculair & gaan ook nog eens 1 kant op, Durf je te zeggen dat de de Extreme Saluutjes & Buurtassortiment deze er makkelijk uitknallen!

Moet wel zeggen dat je voor 50 euro ( als je deze online via de zena website koopt ) je er absoluut top potjes voor krijgt voor deze prijs!

Ik begrijp alleen zojuist dat ik het nog iets moet nuanceren:

Het bedrag van EUR 99,75 noemt ZENA de Marktprijs en de EUR 89,00 is de Adviesprijs. Het is aan de winkelier om te bepalen voor welke prijs hij/zij dit artikel in december wenst aan te bieden dus of hij/zij dat doet voor de maximale kortingsprijs van EUR 49,95 of juist wat hoger gaat zitten.

Vraag me af of jij wel eens zowel het Chine By Night /Extreme Salutes/Buurtassortiment heb gehad..

De boeketten van deze ''box'' vind ik niet spectaculair & gaan ook nog eens 1 kant op, Durf je te zeggen dat de de Extreme Saluutjes & Buurtassortiment deze er makkelijk uitknallen!

Moet wel zeggen dat je voor 50 euro ( als je deze online via de zena website koopt ) je er absoluut top potjes voor krijgt voor deze prijs!

Persoonlijk vind ik deze box niet vergelijkbaar met China by Night.
Ik heb vorig jaar China by night gehad voor 55,- per 6 en voor zover ik kan beoordelen knalt die toch net wat harder en zijn de boeketten voller.

Ik verwachte die eerste zin al, en ja die heb ik allemaal gehad. Net als de Big 19 en nog meer 19shots cakes. En ik vind dat Extreme Salute en Big 19 boven aan staan, dan Buurtassortiment en daarna China by Night.

Maar ik las net dat de China by Night veranderd is. Hier was ik niet van op de hoogte. En daar kan ik dus niet goed over oordelen. Ik vind dat deze set de oude China by Night eruit knalt.

Wel vind ik bij deze set de effecten en kleur erg mooi overkomen.
Toppertje voor een tientje per cake.

Hoho, wacht ff. Zoals het mij/ons is uitgelegd zit het iets anders in elkaar. De adviesprijs van de Big Five is EUR 99,75. Straks in december kost deze box EUR 89,00 in de aanbieding. Op dit moment is er een internetaanbieding waarbij je deze meeneemt voor EUR 49,95. Maar dat is dus zeker niet de adviesprijs, dat is een aanbieding met maximale korting en enkel te bestellen via de ZENA-website, niet via eigen sites van winkeliers. Deze prijzen zijn trouwens gewoon terug te vinden op de ZENA-webshop.

Zover ik begrepen had is de voorverkoopacie 49,95, dus ook in de decembermaand op de zena webwinkels.

Hierbij ook mijn film!

Een uitstekend assortiment voor een tientje per cake! Oké, per cake zijn het niet de meest bijzondere effecten, maar voor deze prijs per cake kan je weinig beters vinden.

Ik heb opzettelijk de brandpuntsafstand hetzelfde gehouden in al m'n filmpjes tijdens de productdemo.
En JA, dan zijn deze effecten een stuk kleiner dan de andere cakes.
Maar hij kost ook geen drol natuurlijk.

ondanks zijn lage prijs zou ik deze showbox toch laten staan .
want met producten zoals deze verwacht je toch heel veel meer spektakel .

Ik denk dat de gemiddelde consument hier voor Euro 10,- per cake zeker geen miskoop mee doet.
Mijn filmpje is op ca. 50 meter afstand gefilmd. In de straat oogt het natuurlijk groter, maar wat verwachten we voor dit geld?

Zelfs wij freaks kunnen er goed gebruik van maken, zij het in de vooravond of in een project als opbouw.

50 euro is een goede prijs, als hij werkelijk later naar 89 gaat, dan vind ik dit een slechte prijs. Ik heb deze live gezien bij de demo in bullingen ik vond ze leuk maar niet bijzonder. Zelf zou ik er geen 50 euro voor neertellen, want voor 75 euro krijg je er 6 cakes die wat kwaliteit aangaat hier echt wel van winnen. Die kosten dan 2,5 euro per cake meer maar dat is het absoluut waard. Ik zou mensen ook adviseren om die 25 er bij te leggen voor het china by night pakket.

Prima box voor dat geld.Zeker voor de mensen die niet veel te besteden hebben en toch wat leuks willen hebben een prima keuze.

Afgaand op bovenstaand filmpje ben ik toch overtuigd! Prima assortiment voor 10 euro per cake, voor zowel de grote als kleine portemonnee. Helaas kan cake 4 mij totaal niet overtuigen, maar dat neem ik voor lief.

Komt er bij mij in ieder geval in!

Waarom lees ik alleen maar dat dit product op alleen maar een zena webshop te koop is??
Dezelfde producten zijn ook gewoon in de vuurwerktotaal webshops te koop onder dezelfde voorwaarden.
Het zijn niet alleen zena producten maar vuurwerkvisie/zena nl producten.

Waarom lees ik alleen maar dat dit product op alleen maar een zena webshop te koop is??
Dezelfde producten zijn ook gewoon in de vuurwerktotaal webshops te koop onder dezelfde voorwaarden.
Het zijn niet alleen zena producten maar vuurwerkvisie/zena nl producten.

Ze bedoelen dat je de Burn It lijn niet via eigen sites van winkeliers kunt bestellen. En omdat de ZENA-webshops al tijdens de Trophy online zijn gegaan en de Vuurwerktotaal-sites een aanzienlijk stuk later, lees je overal de ZENA-site.

Is deze een beetje zoals die heavy 5?
Daar moest ik aan denken door de naam.

Vind hem erg leuk en het gaat ook lekker lang mee.
Dat vind ik vaak belangrijk.

Is deze een beetje zoals die heavy 5?
Daar moest ik aan denken door de naam.

Vind hem erg leuk en het gaat ook lekker lang mee.
Dat vind ik vaak belangrijk.

Nee Jamie je kunt ze daar mee niet vergelijken, ze gaan meer de kant op van de CBN etc. Brute 19 schots potten met een grote uitwerking en vette burst.

Back
Bovenaan