Tequila Blue

Dit is het officiële productfilmpje:

Ook tijdens de demo op de Trophy heb ik 'm gefilmd maar nog niet geupload. Ik zal dat binnenkort doen!

Op 12.02 wordt deze hier ook geschoten. Was gisteren in Frankere op de agrarische dagen. Mooie show, en deze pastte er goed in.
(als ik me niet vergis tenminste)
greetzzz

Bron: youtube: Dutch Train Channel

persoonlijk ben ik niet zo n fan van de fish effect .
maar zodra je een zootje van die cakes bij elkaar zet is toch best mooi om te zien .

stand alone zou ik hem zeker niet willen hebben, maar als je hem met drie tegelijk kunt schieten dan wordt het echt wel wat. Helemaal omdat je er in de straat onder staat ongeveer en dan kun je het effect wel beter zien. Ik vind het echt een mooi stukje vuurwerk, maar heb het geld niet om er drie te halen dus dan maar niet ;-)
greetzz

Dit jaar nogmaals gehad. Blijft mooi en speciaal. Is er nog een vergelijkbare cake met tevens dergelijke jelly fish effecten op de markt (behalve de tequila red dan he). Deze cake is niet verrassend genoeg meer na drie keer te hebben gebruikt.

Is deze nog te koop dit jaar? Een van mijn favoriete cakes...

Helaas was deze in 2014 voor het laatst in te kopen door ZENA NL Dealers en sindsdien verdwenen uit het assortiment. Afgelopen jaar waren er nog enkele stuks te krijgen bij ZENA NL Dealers die nog wat restvoorraad hadden staan. Ik acht de kans klein dat er nu in NL nog ergens wat staat, maar je weet nooit. Of ZENA BE ze nog heeft weet ik niet.

Eeuwig zonde....dit was een van de toppers in mijn ogen...
Zelfs bij de vwc show op de trophy hebben we deze in veelvoud geschoten, gewoonweg prachtig!

Was er geen importeur die een soortgelijk op de markt heeft gezet?
Ik heb het even niet opgeslagen.

Wie weet het?

Bedankt voor het filmpje jakhal, blijft een geweldig mooi product vind ik.

Back
Bovenaan