Temple of Stone

Ik krijg deze dit jaar gratis bij een 150+ bestelling van Mantel-vuurwerk.nl in Arnhem. Geweldige cake om 2012 mee in te luiden! Ben benieuwd naar de straatervaring van deze cake.

Ik zou graag willen weten wat jullie deden:
Temple of stone; of sniper?
gr dansplaat

Zijn allebei geweldige cakes. Mits je een goede Sniper hebt. Ik had deze vorig jaar en was totaal niet zoals verwacht. Een stuk minder spectaculair. Als je een goede hebt heeft die gewoon prachtige effecten met een mooie mine.

De temple of stone is een eersteklas ragbak. Gewoon lekker snel die schoten de lucht in pompen. Gegarandeerd spektakel.

Mijn voorkeur gaat uit naar de sniper. Maar dat is gewoon omdat het een van mijn favoriete effecten heeft. Ik vind de temple of stone zeker niet minder!

Blijft een van de beste dynasty cakes! Heerlijk die salvo,s. Zou alleen,het crackling salvo weg doen. In plaats daarvan,een salvo met goud,en rood.

Bij Loots Vuurwerk in Baarle-Hertog (BE) te koop voor €35,- per stuk en bij aankoop van 2 stuks betaal je €60,-

in dat filmpje kan je gelijk goed zien hoe ongelukken gebeuren,dat kind steekt wat aan en kijkt vervolgens nergens meer naar.Met gevolg dat hij bijna,die eerste salvo tegen zijn bakkes krijgt.:shocked:

in dat filmpje kan je gelijk goed zien hoe ongelukken gebeuren,dat kind steekt wat aan en kijkt vervolgens nergens meer naar.Met gevolg dat hij bijna,die eerste salvo tegen zijn bakkes krijgt.:shocked:

Dat doen volwassenen ook vaak genoeg. Veelal als ze gezopen hebben. Of fietsertjes die denken het valt allemaal wel mee, ik kan er toch wel langs.

Dat is nou exact de reden waarom die freaking voorlichting landelijk gezien beter geregeld moet worden. Omdat die wezenlozen die zelf geen vuurwerk afsteken achteloos en veelal hersenloos over straat banjeren zonder om zich heen te kijken wat er gebeurt.

Afgelopen jaar werd zeer expliciet vermeld dat vooral omstanders gewond raken. Misschien moet de overheid zich eens richten tot deze doelgroep als het gaat om voorlichting.

Back
Bovenaan