Temple of Stone

Ik had deze cake voor de eerste keer in mijn assortiment en ik vond het echt een waanzinnige cake, en zeker weten dat ik hem volgend jaar weer neem :)

Deze cake in de vooravond gezien. Een hele leuke cake met prachtige uitwerkingen al vind ik 'm toch net een beetje te duur naar mijn idee.
Maar niets mis mee verder:)

Mooie salvo's, schitterende effecten, mischien een klein beetje kort voor zn prijs. Maar alles bijelkaar opgetelt een toppertje!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Hij is iets aan de korte kant, maar de salvo's goud zijn echt geweldig! De lucht wordt goed gevuld en de effecten zijn mooi uitgewerkt, blijven bovendien ook goed hangen. Volgend jaar weer!

Prachtige cake met mooie salvo's en super effecten. Beetje aan de korte kant maar voor de rest in een heerlijk tempo. Vind alleen het geknetter op het laatst vrij goedkoop over komen

Had hem dit jaar ook, voor mij niet nog een keer. Tempo lag echt veels te laag. Denk dat er tussen elk salvo er wel een paar seconde zat. Helaas, had er meer van verwacht.

Had hem dit jaar ook, voor mij niet nog een keer. Tempo lag echt veels te laag. Denk dat er tussen elk salvo er wel een paar seconde zat. Helaas, had er meer van verwacht.

vergeet niet dat het een salvo cake is he, anders krijg je het resultaat als hierboven, veel door elkaar heen.

Ik had hem dit jaar ook twee keer :D
Heerlijke cake hoor, heerlijke salvo's! Ik vind het juist wel wat hebben die kleine pauze ertussen..geeft een heerlijk effect!

hallo he, het gaat hier over de temple of stone, ga dan niet andere cakes hier opnoemen... mij lijkt het gewoon een mooie pot en het tempo is een keer wat speciaals

Ik ben blij dat deze dit jaar ook een keer in mijn straat mag blinken. als ik de filmpjes zo zie is het echt een erg mooie cake. Ik heb hem zelf nooit gekocht omdat ik hem vrij duur vond en omdat hij erg snel voorbij is. maar ik krijg deze dit jaar gratis en daar kan ik geen nee tegen zeggen.

Back
Bovenaan