Temple of Stone

ik heb er inmiddels 2 besteld
en met een beetje geluk koop ik hem op de verkoopdagen er nog 1 of 2 keer bij
gaat in mijn finale verwerkt worden samen met de ATC100 en de silver salute
heb er zin in:D

Ik heb hem niet besteld, maar ik denk dat ik hem toch in de voorverkoop ga halen. Prachtige salvo's met gouden effecten doen het altijd goed!
Twijfel nog een beetje tussen deze en Rio je Janeiro. Totaal verschillende cakes, ik weet het.

De crackling op het einde vind ik wat zwakjes. Maar wat een pracht cake verder. De effecten blijven echt lang hangen!

deze cake gisteren ook gezien bij de demo te borculo...de had voor mij, in tegenstelling tot de sniper, wel een grote wow-factor.
Hij komt dus bij op mijn lijstje om te halen bij de verkoopdagen :p
Erg mooi lang hangende effecten in mooie salvo's :D

Laatst bewerkt:
Quick and Beautiful. Wat een bak. Heerlijke salvo,s,Met prachtige gouden effecten. Een topper van een cake.

yep een topper van een cake
heb hem 2x geschoten en was diep onder de indruk
dikke gouden salvos die met een lekkere burst uit elkaar knallen
effecten blijven lang hangen crackling finale misstaat in deze cake ook absoluut niet .gewoon genieten:D

hierbij mijn trots van de avond,

3 x daybreak en dikke finale van maar liefst 4 temple of stones tegelijk. blijft mijn grote liefde

ik stond er 5 meter vandaan...

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij was snel voorbij, maar wel érg mooi! Mooie boeketten, die helaas door de wind wel een beetje verwaaiden.
Als je een groot budget hebt is hij zeker aan te raden!

Jemig de pemig zeg, wat is dit een schitternde cake.
Ik vind dit persoonlijk de topper van Wolff.
Mooie effecten, maar ja dat hebben alle cakes van Wolff wel.

Maar echt waar, dat ik deze vorig jaar gemist heb.

DSC00285.jpg

Zeer goeie cake. Had hem 2x, heb ervan genoten. Bij mij hield de cake zich goed, ondanks de sterke wind. Een van de betere cakes van dynasty.
Denk ook dat het mijn enige aankoop in de prijsklasse 35 - 45 euro gaat worden aankomend jaar van Dynasty, nieuw materiaal buitengesloten.
Panters bij mij waren gelukkig nog goed, heb reeds al vele slechte films gezien. Snipers bij mij waren helaas ronduit slecht in vergelijking met voorgaande jaren.
Die komen er zeker niet meer in.
Temple of Stone zeer zeker wel, een aanrader.

Ik ben heel erg vaak met met mijn gedachten met vuurwerk bezig, ik sta er regelmatig mee op en ga er mee naar bed. (hoezo verslaafd :p )
Ik weet niet hoe het kwam maar vannacht droomde ik er zelfs over.
In mijn droom kwam the Temple of Stone van Dynasty voor.
Ik heb het topic net nog even doorgenomen en nu weet ik waarom:
Deze cake is het gewoon, schiet 7 maal een prachtige salvo in goud en hij past precies bij het vuurwerk wat ik zo mooi vind: goud en helemaal als ze in salvo worden geschoten.
Vorig jaar niet verkrijgbaar bij mijn Dynasty dealer in Hilversum
Dit jaar maar even wat verderop kijken, want hij is de moeite van aanschaf waard.
De Temple of Stone prijkt hoog boven mijn wensenlijst 2010-2011

:bye:

Wat een mooie cake! Die salvo's, die kleuren.. en de tempo, helemaal ok

Maar waar ik bang voor ben, dat deze topper net als de Sniper en Panter van Wolf gaat veranderen, dat soort gevoel heb ik als ik denk aan de toppers van Wolf, dat die ook gaan veranderen als die 2 toppers die ik noem...

Hij komt op men lijst,dat zeker wel!

kan niks anders zeggen dat deze cake meer dan de moeite waard is.
een van de cakes(had hem 2x)die me goed is bijgebleven van afgelopen jaarwisseling, en dat zegt opzich voldoende lijkt mij.

dit jaar zoiezo weer op de verlanglijst :)

Ik geef je helemaal gelijk Fred. Ik had hem vorig jaar ook en hij staat zeker weer op mijn lijstje. Heerlijke salvo's die je erg goed kan gebruiken in je gouden finale :D

Dit is inderdaad een geweldig goede cake.
Ben dan ook erg blij dat ik er nog 1 boven heb staan.
Maar daar komt er minimaal nog 1 bij.
Pracht cake.

Ik neem de gok ook denk ik dit jaar om er 1tje aan te schaffen. Hoop inderdaad ook niet dat ie net zoals de panther en de Sniper slechter geworden is.

Is deze cake beter dan de Golden Willow van Zena?

Dat is een hele andere cake eigenlijk...deze schiet puur in salvo's en dat vind ik er ook zo mooi aan...bij mijkomt ie zeker een keertje of twee weer in mijn collectie hoor!

de golden willow is zeker een andere pot.
de temple of stone is meer een sierlijk schouwspel.
een topper dus!

Back
Bovenaan