Temple of Stone

Ik vind dit echt een heerlijke cake. Door de salvo's geeft dat een mooi spektakel in de straat. Bij Harings in almelo kost hij dit jaar maar 35 euro. En dat vind ik deze cake zeker waard!
Ik vind het een dikke aanrader!

Een super snel tempo. Mooie effecten. Redelijke prijs. Heerlijke salvo's. Matige afsluiter.

Ik heb hem dit jaar gehad. Samenvattend kan ik simpel zeggen: WOUW!. Hij lijkt qua schieten heel erg op de Outblast. Volgens mij schiet hij in precies dezelfde series. Toch behoorlijke flinke boeketten. Echt een geweld in de straat. Toevallig stak iemand verderop in de straat een prof blok aan met ongeveer de zelfde series. Toen die ophield knalde mijn Temple of stone gewoon nog lekker verder alsof ie gelijkwaardig was. Om te zeggen dat ie gelijk op ging is overdreven. Maar hij kwam zeker in de buurt. Echt een aanrader als je een liefhebber bent van een beetje geweld in de straat!

Deze schiet in salvos van 5,had hem 2 keer dit jaar en komt er volgend jaar zeker weer bij.
Schiet per 5 heldere kogels omhoog die uitbarsten in schitterende goud boeketten met felle kleuren.

Ja het is of deze of de Sniper. Als je van geweld houdt neem je deze als je het wat rustiger aan wilt neem je de Sniper.

Wat vond je er zelf van Pigi? :) Hoe beviel hij?

Ik wilde vorig jaar weer een soort cake als brilliant outblast, omdat die eerder al goed was bevallen. Mijn keuze was de temple of stone en het was een goede. Net als de outblast lekker tempo en goede burst knallen. De temple of stone is meer het goud effect en dat beviel zeker.

Na het zien van het filmpje van Pigi ben ik overtuigd.
Prachtige cake van Wolff, prachtige willows in grote boeketten in een heerlijk tempo met salvo,s.
Vorig jaar twijfelde ik nog, maar nu komt hij op de lijst.

Schitterende cake. Helaas heb ik een klein budget en ga dan liever voor een goedkopere cake die wat langer duurt.

Een top cake, helemaal als je 'm door een Sniper heenschiet. (zoals in de 2008 demo finale van Wolff).

Ga 't dit jaar zelf proberen in een projectje. Eerst een Outrageous (Bonfireworks), vervolgens op 3/4 van de Outrageous 1 reversed Sniper (beginnend met de finale) doorgelont naar een gewone Sniper waar halverwege de Temple of Stone er bij komt. (Sniper is ca. 35 sec, Temple is circa 18 sec)
Gaat vast top worden :D :D

Laatst bewerkt:
Het fantastische aanbod en het grote succes van Wolff vuurwerk heeft ook zijn keerzijden.
Deze geweldig mooie cake, de Temple of Stone, kan ik dit jaar niet afsteken omdat deze bij geen van de 3 dealers binnen een omtrek van 20 kilometer van mijn woonhuis wordt verkocht.
Erg jammer, maar vooral onbegrijpelijk

Ook ik heb dit probleem :s Heb helaas hiervoor andere cakes moeten kiezen. Dit zelfde geld voor de 4 space... Ook niet in de buurt te verkrijgen.

Het fantastische aanbod en het grote succes van Wolff vuurwerk heeft ook zijn keerzijden.
Deze geweldig mooie cake, de Temple of Stone, kan ik dit jaar niet afsteken omdat deze bij geen van de 3 dealers binnen een omtrek van 20 kilometer van mijn woonhuis wordt verkocht.

Ook ik heb dit probleem :s Heb helaas hiervoor andere cakes moeten kiezen. Dit zelfde geld voor de 4 space... Ook niet in de buurt te verkrijgen.

dat vind ik wel een mooie om te weten want ik heb hem wel op de wishlist staan .
maar ik nog niet besteld
eens kijken hoe dat gaat aflopen :)

Toch goed nieuws voor mij :) Mijn verkooppint heeft hem wel in het assortiment en verkoopt hem eigenlijk alleen tijdens de verkoopdagen. Gelukkig heeft hij voor mij een uitzondering gemaakt en kan ik toch mijn Temple of stone samen met de 4 -space (overigens niet in zijn assorti maar speciaal voor mij besteld :D) toevoegen aan mijn bestelling :D

Misschien kun jij dat ook regelen Fred? Of misschien heeft hij hem ook wel alleen in de verkoopdagen!

Ook deze zit er dit jaar bij. Een geweldig blokje goud dat zijn salvo,s lekker snel er uit beukt. De willow,s en brocade,s zien er mooi fel goud uit,En passen perfect bij de andere cakes. Die ik in mijn thema goud heb zitten.

Dit ben ik ook al tegen gekomen. Onbegrijpelijk inderdaad.

Vorig jaar was dit mijn afsluiter, en zeker een waardige. 7x bruut geweld, heerlijke cake!

Yes,Deze is speciaal voor mij een karton besteld bij Wolf en zijn afgelopen zaterdag bij vuurwerkOrthen geleverd.
Ik heb er dus 4 dit jaar:droolthum

grtz
Pyromaniac 1975

Back
Bovenaan