Tempest

ik heb niemand nog horen zeggen dat deze per 2 in een karton zitten en een tientje goedkoper zijn per stuk inkoop dan de andere 100 schots blokjes. winternight etc. het lijkt er bijna op derhalve dat de mindere kwaliteit op voorhand al was ingecalculeerd.... waarom anders zo goedkoop?

Tja, dit is wel armoede hoor, zelfs voor GBV-Weco termen. Wellicht is de Tempest een proefballon geweest? Kijken wat mogelijk is qua prijs/kwaliteit bij Jimry? Als ik Evo was dan had ik deze toch uit de handel gehaald of er een stuntproduct van een paar tientjes van gemaakt.

Och, sowieso wanneer ze niets aan de prijzen gaan doen (vooral bij Weco) zal ik Evo spul niet meer kopen. Gewoon belachelijk en een domme zet van de heren.

Nogmaals voor iedereen met oogkleppen; Gilbert en Marchel hebben deze lijn ontworpen en laten produceren en zijn ook de verantwoordelijken voor de kwaliteitscontrole van Evo artikelen, dit zal ook zo blijven. Nog voor de samenwerking met GBV-WECO is dit al in productie genomen en het is door Gilbert en Marchel gecontroleerd.
Al zo vaak gezegd nu, zelfs door Marchel zelf.
Iedereen kan een misser pakken, ook de heren achter Evo zijn afhankelijk van de daadwerkelijke productie.

Evolution leverde altijd al top kwaltiet en hierdoor valt een dergelijke misser veel meer op, maar ook zeker als je als importeur het volgende beloofd:

Voor de twijfelaars onder ons.

Filmpje betreft geen sample maar productie!!!

gr
Evolution Fireworks

Waar is die productie dan gebleven? Het verschil is enorm en waarschijnlijk was het al niet realistisch, maar ik laat mij graag verassen volgend jaar. Als je ziet wat Funke met 32grams NL pijlen kan doen vraag ik mij af waar alle andere Nederlandse importeurs mee bezig zijn... (voorbeeld dat er nog ZAT mogelijk is).

mijn verwachtingen waren laag, maar ik vond hem persoonlijk niet eens zo slecht...moet er wel bij zeggen dat ik er twee tegelijk afgestoken heb.

helaas bij de tweede cake deed de laatste cake het niet. moet zeggen dat ik dat dit jaar bij meerdere compounds heb meegemaakt dat er een cake niet af ging...

maar al met al beter dan verwacht, al waren mijn verwachtingen enorm laag.

Ik zie op Youtube de video van gwgwgw staan, tja, ik vind het niet best, i.i.g. niet voor de prijs en wat beloofd werd geen sample te zijn. Dat goud moet gewoon breder en strakker in deze prijsklasse.

Maatje van me had deze meegenomen voor 6 uur .
Het was een goeie box
Maar vind persoonlijk dat er betere zijn
Me maatje baalde een beetje van deze
We hadden hiervoor de
Katan special colorz en de high kick china red gestookt
We hebben meer van deze 2 genoten

moet zeggen dat ik dat dit jaar bij meerdere compounds heb meegemaakt dat er een cake niet af ging...

Ik had 1 compound, en had hetzelfde probleem: de laatste cake ging niet af.
De blokken die ik zelf doorlont: allemaal prima.

Dat compound gedoe is gewoon onzin.
De doorlonting is echt belabberd.

Ik vond het gewoon een mooie box, lekker van genoten. Alles ging netjes af, geen problemen met de compound.

Ik vond het ook een mooie en goede box, alleen de vertraging van 2 naar 3 was iets te lang voor het mooie. Verder gewoon prima in orde. Evolution blijft voor mij een van de beste importeurs.

Back
Bovenaan