PYROMANIAC 1975
VWC lid
@Marchel, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar ik doe het tochAl bekend wanneer we het volgende filmpje kunnen verwachten?
Morgen, Maandag, Woensdag, Vrijdag
gr
Evolution Fireworks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Marchel, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar ik doe het tochAl bekend wanneer we het volgende filmpje kunnen verwachten?
Prachtig, Maar dit lijkt wel een profblok. Ik wacht even de demo's af, maar hou deze wel in de gaten!
In een profblok is het NEM gewicht per tube van 23 tot 25 gram, verschil is alleen de burst van +/- 4 gram
Dat heeft deze niet.
gr
Evolution Fireworks
Morgen, Maandag, Woensdag, Vrijdag
gr
Evolution Fireworks
Ik zie niet in waarom de prijs anders zal zijn dan de Snowstorm 2.0. Deze box valt enkel onder een andere lijn van Evo, maar het concept is hetzelfde; 80sh, 25gr, 2kg. Ik verwacht dan ook wel hetzelfde prijskaartje.
Hele mooie box, benieuwd naar de prijs. €80-€90euro =deal
Dit lijkt mij wel erg positief ingezien.Hele mooie box, benieuwd naar de prijs. €80-€90euro =deal
Ben benieuwd waar jij deze box voor genoemde prijs vandaan wil halen. Verwacht dat deze lijn ook qua prijs weer net een stapje hoger word
Hopen mag he![]()