Tempest

In een profblok is het NEM gewicht per tube van 23 tot 25 gram, verschil is alleen de burst van +/- 4 gram
Dat heeft deze niet.

gr
Evolution Fireworks

Zijn ook genoeg profblokken waar het bij 30mm 19gr per shot is. Maar inderdaad, de burst is het verschil. Al vind ik de consumentenmarkt momenteel veel beter ( sierlijker ) dan de profblokjes die je vaak ziet in shows of op youtube. Veel gevulder en je merkt dat de Nederlandse importeurs veel met weinig willen doen ( weinig in de zin van strenge regelgeving ). En daardoor innovatiever zijn.

Ja als ik het filmpje bekijk denk ik ook van... te goed om waar te zijn... maar dachten we dat van de immortal gold ook niet? Die gaat alweer jaren mee en is nog steeds zo mooi. Ik hoop dat deze box net zo goed is op o&n :) en zo te zien heeft dit stukje vuurwerk al bij veel mensen hier de aandacht. Doet evo toch wel weer goed :wink:

Zeer zeker een superbak staat vanaf nu bij mij eigenlijk ook wel hoog genoteerd, mooie verpakking ook maar er komen nog meer boxen aan dus dat belooft nog wat...

Ik deel mee in deze euforie! Laat ik deze box eerst eens rustig op mijn wenslijst zetten! Dit is wel een box waarvan mijn hart sneller gaat kloppen en dat zo vroeg in de eerste seizoensmaand!

Zitten er nou echt precies 6 gekleurde sterren in elk boeket? Gadverdamme, wat een perfectie :droolthum Mooie gespreid, lang hangend goud, heldere en lang hangende dahlia's in mooie kleuren, perfect tempo... Ja, dit is een beauty :yes:

Ik zie niet in waarom de prijs anders zal zijn dan de Snowstorm 2.0. Deze box valt enkel onder een andere lijn van Evo, maar het concept is hetzelfde; 80sh, 25gr, 2kg. Ik verwacht dan ook wel hetzelfde prijskaartje.

Lekker bakkie weer hoor. Blijft mooi hangen. Word weer lastig keuzes maken om het allemaal binnen het budget te houden.

Back
Bovenaan