P pyroboy VWC lid 13 nov 2015 #3.346 Mav zei: Nee. uno! Klik om te vergroten... Naja, 't was maar een vraag hoor.. je had in principe dus ook gewoon door kunnen gaan. Maar goed.. begin maar weer bij 0 dan.
Mav zei: Nee. uno! Klik om te vergroten... Naja, 't was maar een vraag hoor.. je had in principe dus ook gewoon door kunnen gaan. Maar goed.. begin maar weer bij 0 dan.
Mattenfreak Administrator Forumleiding 13 nov 2015 #3.349 Loopt een 0 over straat, komt ie een 8 tegen: "Zeg, zit je riem niet een beetje te strak?"
Mavcovic VWC lid 14 nov 2015 #3.355 volgend jaar ben ik van plan pas 4 maanden voor O&N mijn eerste bestelling te doen. Dit jaar was ik al snel door mijn budget heen...
volgend jaar ben ik van plan pas 4 maanden voor O&N mijn eerste bestelling te doen. Dit jaar was ik al snel door mijn budget heen...
ummagumma VWC lid 14 nov 2015 #3.357 Dat doe ik nu al een paar jaar zo dat bevalt mij prima. waarom zou je er 120 voor geven als je het kan kopen voor 60
Dat doe ik nu al een paar jaar zo dat bevalt mij prima. waarom zou je er 120 voor geven als je het kan kopen voor 60