Teken de petitie tégen de plannen

Pyroguy

VWC lid
Teken de petitie tégen de plannen

Het zal eenieder niet ontgaan zijn dat het kabinet op het punt staat de regelgeving rond het afsteken en vuurwerk in negatieve zin te wijzigen. Wij laten als liefhebber toch niet zomaar over ons heen lopen!
Wanneer we niks doen zullen de plannen geheid doorgevoerd worden. Is het niet dit jaar, dan is het wel volgend jaar!

Door de onderstaande petitie te tekenen draag je in ieder geval een klein steentje bij kenbaar te maken dat jij de plannen niet steunt! Laat de overheid inzien dat ze het bij het verkeerde eind hebben en de plannen bij de kern aan moeten pakken, in plaats van voor deze laffe, makkelijkste oplossing te kiezen.

http://www.petities24.com/verkoop_en_afsteken_van_vuurwerk_wordt_beperkt

De plannen zijn nog niet definitief, juist daarom moeten we nu laten zien dat wij niét achter de plannen staan.

Als iedereen deze nou deelt (op FB bijvoorbeeld) en zelf natuurlijk ook ondertekent, wellicht dat het kan helpen! Elke petitie is mooi meegenomen, dus doe je best :)

Heb het gedeeld. Kom op liefhebbers doe hetzelfde en probeer onze traditie in ere te houden, dit mogen ze ons niet ontnemen...

lijkt me goed als iedereen dit ff deelt, Wat stemmen is altijd beter dan niets doen;-)
Voelt ook wat beter.
greetzz

Let goed op.
Er zijn momenteel al meerdere petities opgezet.
Eigenlijk zouden deze bij elkaar moeten komen op e.o.a. manier.

gr

Uiteraard ook even gestemd.
Maar zoals al aangegeven er zijn te veel 'kleine' actie's.
Als is iedere actie prima, maar er zou inderdaad 1 groot iets moeten zijn.
Nu ben ik bang dat mensen snel denken 1 is genoeg.

Al die petities helpen toch niet. Kabinet doet toch wat tie wil. Sorry hier doe ik niet aan mee.

wie niet waagt wie niet wint, ik doe er alles aan, om te zorgen dat ze mij me hobby niet afpakken.
ik teken liever 10 dingen, dan niet. omdat niet tekenen zowieso al niet helpt, zo laat je in ieder geval nog wat horen!

Al die petities helpen toch niet. Kabinet doet toch wat tie wil. Sorry hier doe ik niet aan mee.

Heb ik tot op heden ook altijd gedacht en nooit wat getekend, maar nu ben ik net als Ajaciedje van mening dat wie niet waagt niet zal winnen. Natuurlijk zal er een grotere actie op touw gezet moeten worden waarbij diverse instanties samen zullen moeten werken, maar volgens mij wordt hier achter de schermen al aan gewerkt.

Maar het is een kleine moeite om even je naam in te vullen, niet waar?

Back
Bovenaan