Tears of Beauty

Een mini-mine + red comet in een te traag tempo.
Dat in combinatie met een knal die iets zachter lijkt dan die van de Silver Salute.
Leuk per meerdere tegelijk, maar stand-alone is deze gewoon te slap. Er zijn veel betere stand-alone knalcakes, maar die zijn dan ook duurder.

Goede knal cake,paars was helaas niet echt aanwezig. Jammer dat hij niet harder,als de silver salute was,maar zeker niet verkeerd.

ik vond de mines erg slap!
de knallen waren gewoon goed voor een knal cake!(maar geen ss)
voor de prijs is hij leuk maar wederom ben ik een beetje teleur gesteld.

Het tempo vind ik juist goed van deze cake, als ik een snelschietende wil hebben haal ik wel een thunderking/thundering heaven. Ik ben opzoek naar een langzaam knallende voor een project. Deze cake is voor mij een potentieel collectie item tot nu toe.

Laatst bewerkt:
Zeker geen miskoop voor 19,95. Vind het alleen erg jammer dat de versnelling er niet meer in zit. De cake op de demo was niet zoals ie had moeten zijn in vergelijking met het Chinese filmpje. Zag het al helemaal voor met meerdere tegelijk en dan een oplopend tempo met een soort dubbele finale. Ga hem zeker zelf testen maar hoop dat hij in de toekomst beter presteert.

Films van de rotterdam demo zal ik deze dagen online zetten waaronder ook de tears of beauty die stukken beter knalde.

Is er een verklaring te geven waarom deze cake in Oldenzaal niet lekker knalde en in Rotterdam opeens wel? Als de voorraad zo wispelturig van karakter is, waag ik het er niet op. Of was de voorraad pas net binnen (en dus nog vochtig) bij de demo in Oldenzaal, terwijl ze nu goed hebben kunnen drogen? Of heeft het te maken met de omgeving dat de cake net zo hard is, maar in Rotterdam tussen de gebouwen gewoon beter klonk?

Het kan zijn omdat de samples pas binnen waren en de cake wat langer heeft kunnen drogen voordat hi in Rotterdam werdt geschoten.
En het kan natuurlijk ook de plaats van ontsteken zijn geweest natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Op het filmpje van Michael komt de tears of beauty inderdaad harder over.
Ach, er komen nog genoeg demo,s om ons te overtuigen dat dit een goede knalcake is.

Films van de rotterdam demo zal ik deze dagen online zetten waaronder ook de tears of beauty die stukken beter knalde.

Hoe vond je de knal als je deze vergelijkt met de silver salute, ongeveer even hard of zit er toch wel een duidelijk verschil in ? Overweeg om hier een karton van aan te schafen in lopik.

Hoe vond je de knal als je deze vergelijkt met de silver salute, ongeveer even hard of zit er toch wel een duidelijk verschil in ? Overweeg om hier een karton van aan te schafen in lopik.

Voor mijn gevoel zijn ze wel gelijk qua knal, tears of beauty heeft alleen een iets lager schiet tempo dan silver salute.

maar iedereen ervaart de knal ook weer anders dus kan niet precies zeggen voor jouw doeleinde dit zul je zelf eens moeten ondervinden dan :bye:

laten we hopen dat deze pot qua knal niet onderdoet voor de silver salute, heb er gelijk 3 van besteld, want een 36 schots knalpot voor 19,95 is een mooie prijs, zekers gezien zijn effectsduur, ik heb liever een pot waar het wat rustiger gaat en waar ik langer van kan genieten voor mijn geld, als in ene alles er doorheen jagen, dan zou je de woede van marijn moeten nemen en dat is toch echt zonde van je dure geld dan

Back
Bovenaan