Tears of Beauty

aan de hand van het avond filmpje van Anthony ga ik hem dit jaar zeker proberen
kijken wat Ano kan betekenen voor me

zitten mooie filmpjes bij, mede daardoor heb ik hem dit jaar ook 5x besteld. hopen dat hij echt zo goed is! :D als het lukt zal ik hem ook filmen ;)

00000014.JPG

Bron: Isandra

Dit product is zeker een kansmaker voor mijn knalbak, echter twijfel ik nog heel erg.

Wat denken jullie? 8 stuks tegelijk van deze? Of voor totaal €90,- euro andere knalcakes halen?

Heb er 4 besteld hiervan! Ga ze lekker in de avond afsteken, aangezien ik ook nog 6 stuks hoogmoed heb besteld. Die heb ik dan liever overdag.

Denk niet dat ik er spijt van ga krijgen!

Dat is moeilijk te zeggen, ik vind ze ongeveer even hard maar iedereen ervaart knallen anders. Silver Salute schiet met salvo's van 3 daarom lijkt die sowieso harder. Dit is een cake zonder salvo's maar met een opbouw naar de finale.
Wil je salvo's of niet? Dat is de vraag als je gaat kiezen tussen deze of de SS.

Deze zat ook verwerkt in ons 10 uur project, in wat andere projecten overdag en als 00:00 opening ( per 4 toen geschoten ).

Echt een zeer goede cake! Mooie ( wel smalle ) mines en een dik ti boeket. De burst, die is gewoon echt zeer goed! Lekkere doffe salute's, harder dan ik had verwacht. In ons 10 uur project zaten knalcake's zoals hoogmoed, thunderstruck en deze. Deze ging echt stukken harder dan de hoogmoed, maar dan weer wel minder hard dan de thunderstruck. Die kwam er nog een stuk boven uit.

Bij de opening om 00:00 ging het publiek helemaal los toen ik er 4 had doorgelont met snel visco lont. Was me echt een spektakel! De lucht bleef gevuld met dikke ti boeketten, echt een goede ervaring.

Vind dit zeker een aanrader en al helemaal voor dat geld. Het opbouwende effect erin is ook gewoon super, net zoals de finale.

een lekker en goede budget knalcake, vond hem overdags echt heerlijk klinken, en er kwam zelfs iemand kijken die zei, ik hoor allemaal illegale knallen hier hahaha

Ook over deze cake van Royal ben ik weer te spreken. Voorheen altijd de Silver Salute in meerderheid. Dit jaar de voor de afwisseling de TOB, naar mijn mening staat deze gedeeld eerste met de SS. Heerlijk oplopend tempo, mooie paarse mines eronder en geen ster gezien bij de titanium boeketten, perfect rond, en het belangrijkste punt; de burst, welke dik in orde is. Musthave voor de herrieschoppers.

5 van deze schatjes in mijn bezit gehad :D wat een heerlijke bak is het toch. om 10 uur 2 tegelijk gedaan vlak na een Silversalute. en om 00.00 uur 3 tegelijk in combinatie met een hypnothised van zena!! heerlijk! volgend jaar zeker een karton halen waarvan ik er 6 tegelijk schiet om 00.00 uur.

Filmpje van mij, het zijn mooie knalcakes wel vind ik dat er niet veel verschil in zit met goedkopere knalcakes
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ben het hier zeker mee eens! Maak een 100 shots versie hiervan , met een lekker tempo en een dikke finale van zo'n 5 tot 10 shots.

Met een prijs van 45/50 euro zou dit denk ik wel bij iedereen aan te slepen zijn. Maar als dit er niet zou komen dan lont ik er hier gewoon een paar van door. Echt top blokken! Staat zeker op mijn verlanglijst voor volgend jaar ( ja, nu al hehehe )

Back
Bovenaan