Tears of Beauty

ziet er top uit en klinkt ook lekker.
hopen dat ie real life ook presteert zoals op het filmpje.
maar dat zal vast wel goed komen verwacht ik .
toppie:D

Ik vind het een goede knalcake met een mooi label, en wat ik er verder over moet zeggen is dat het volgens mij moeilijk is een knalcake te verzinnen met weer iets unieks erin. Ze komen in mijn ogen toch behoorlijk op hetzelfde neer. De mines en de salute heb ik namelijk al bij meerdere producten langs zien komen.
Wat ik nou wel graag zou zien is een knalcake die begint zoals deze en daar een 20 seconden mee door gaat en dat er na die tijd een tempo versnelling in zou komen en dat ze bij wijze van spreken binnen de seconde gaan schieten en dat ook nog een tijdje door. Maar ja, zo kom je snel aan een 100 schots knalcake en dat zal ook wel weer een paar ventjes gaan kosten.

Laatst bewerkt:
Het is moeilijk om met een knalcake vernieuwend te zijn. Deze combinatie van de mines, de tail en de salutes hebben iets bijzonders. Royal kennende is veel aandacht besteed aan de kwaliteit van de mine, tail en knal... Het is nogmaals allemaal veelbelovend!

Geweldige cake. Hopelijk word het een goede concurent van de Silver Salute. Aan de film te zien zitten de knallen goed in elkaar, demo's zullen het uitwijzen.

Sluit me hierbij ook aan,voor de knal liefhebbers een must have het zal dan worden hoe het live klinkt om het definitief te laten worden.

Vind de paarse tail wel mooi overkomen bovenop de mine's, de knal klink in het filmpje zeker goed maar dit moet je toch in echt beoordelen. Dit zou eventueel een goede tegenhanger kunnen zijn van de silver salute.

kwa uiterlijk een zeer mooie cake en ook van het filmpje sta ik versteld. Natuurlijk is het lastig om de knal te beoordelen via een filmfragment, maar het klinkt zeker niet slecht. Mijn enige nl cake was vorig jaar de silver salute maar deze wil ik toch ook graag in mijn collectie hebben. Zeer zeker een vooruitgang van het nederlandse aanbod.

Misschien wel leuk als de Eigenaren van VWC met de zelfde camera filmen die ze hebben gebruikt bij de demo van wolf (bij de silver salute) dan kunnen we het beter vergelijken. Kan dat?

@Lesl: Dan nog zit je met het verschil in afstand en het gebied waar hij geschoten wordt, ik denk dat je hem dan nog niet kunt vergelijken. Dit kan alleen door ze gewoon beiden te bestellen en lekker zelf live te vergelijken :D
Vind een paarse tail met zilveren mines een goede combi, ben benieuwd hoe dit er in real-life uit ziet :)

@Lesl: Dan nog zit je met het verschil in afstand en het gebied waar hij geschoten wordt, ik denk dat je hem dan nog niet kunt vergelijken. Dit kan alleen door ze gewoon beiden te bestellen en lekker zelf live te vergelijken :D
Vind een paarse tail met zilveren mines een goede combi, ben benieuwd hoe dit er in real-life uit ziet :)

Dat snap ik ook wel maar toch een beetje ter vergelijking, die van wolf was in een open plaats, en dat zal ook die van Royal zijn, denk niet dat ze het midden in een woonwijk gaan doen. Maar toch zoals jij het zegt, het kan inderdaad niet, maar ik dacht, misschien een beetje?:p

:bye:

Misschien wel leuk als de Eigenaren van VWC met de zelfde camera filmen die ze hebben gebruikt bij de demo van wolf (bij de silver salute) dan kunnen we het beter vergelijken. Kan dat?
Uiteraard kunnen we dat ook maar het mooiste is daarbij dat we het ook live kunnen meemaken op de demo van 25 september.

Laatst bewerkt:
Idd, ik zal daar zeker bij zijn. Denk namelijk dat daar heel wat moois geschoten zal worden :D
Verder blijf ik dit een erg goede pot vinden maar zal hem eerst in september maar eens in het echt gaan bekijken...

Leuke cake, De knallen lijken op het filmpje prima! 1 min puntje:

Jammer dat er veel vergelijkende cakes zijn, Denk aan Big mc thunder, Mc thunder, Silver salute. Ik bedoel mine en dan een ti knalboeketje. Beetje afwisselen zou ook wel mogen!

Uiteraard kunnen we dat ook maar het mooiste is daarbij dat we het ook live kunnen meemaken op de demo van 25 september.

Ik kan niet naar die demo, daarom vraag ik het op deze mannier snap je?:p

Maarja, ik ga ontopic

Zoals nitraat zegt, je ziet nu veel potten met zilveren mines, misschien dat ze daar verandering in brengen.
Gelukkig kan je de knallen niet vergelijken (met bijvoorbeeld de mc thunder en de silver salute)

Back
Bovenaan