Te vroeg gepiekt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Budget op in September, zo hard kan et gaan

Gelukkig is t oktober dus je kan weer los 😂

Wel benieuwd hoe iedereen er nu voor staat met de dikke acties op dit moment?Al het geld te vroeg uit gegeven en nu bestel stress?
Neuh,

Heb sinds m'n laatste lijstjes update niks meer gekocht.
Komt nog 1 ding bij,hopelijk te regelen op de freakavond,en dan is t echt klaar,eens moet je tevreden zijn 😎

Als ik terug kijk zijn de beste prijzen begin van het jaar betaald.. de acties e.d. zijn leuk maar kunnen niet op tegen het kopen van restvoorraad.. te vroeg gepiekt, nee dus.. te lang gepiekt? Dat wel, zit namelijk nog op de piek 😅

Als ik de week-/maandacties van de laatste tijd zie heb ik niet het idee dat ik te vroeg gepiekt heb. De goede deals heb ik eerder in het jaar langs zien komen. Met de Broekhoff en Magnum acties jeukt het wel een heel klein beetje. Maar voor mij is het klaar dit jaar. Volgend jaar ga ik Broekhoff en Magnum zeker weer in de gaten houden, hopelijk dat ze dan iets vroeger los gaan.

Laatst bewerkt:
Ik bestel pas vanaf september. Ik begrijp dat freaks al vanaf januari bestellen. Maar de vuurwerkbeleving is voor mij de periode september/december. Vanaf september begint het bij mij weer te borrelen en krijg ik besteldrang. Dat is voor mij de periode waar ik het liefst met vuurwerk bezig ben. Heb al aardig wat in bestelling staan maar nog zeker niet gepiekt. :kerst:

Ik liep een paar weken terug stoer te verkondigen dat ik nog niks besteld had. Maar ondertussen staan er alweer 3 bestellingen na de acties van magnum en expert en gaan we al weer hard richting het einde van het budget. Vroeg gepiekt? geen idee! Dat weten we pas als alles in huis is.

Te vroeg gepiekt.. ja. Geen spijt van bestellingen, maar ben wel altijd wat gevoelig voor impulsaankopen die mn budget aan het eind van het seizoen dusdanig gedecimeerd hebben dat het zonder meer puzzelen is.
Zeker nu het op de laatste 100 euro aangekomen is ;)

Wou graag oude bewezen voorraad dus van bepaalde artikelen oude batches kunnen bestellen in februari. Dus wat dat betreft prima gedaan!

Ik kan eigenlijk pas aan het eind van de rit de balans opmaken maar ik denk dat ik juist heb gepiekt door een goede slag te slaan in September/oktober. Aan het begin van het jaar heb ik een aantal artikelen meegepakt omdat ik die niet wilde mislopen (Fomo) en verder rustig gewacht tot na de zomer om maximale budget flexibiliteit te houden. Mochten er nog waanzinnige Black Friday deals voorbij komen... jammer dan. Ik ben klaar met shoppen

Inmiddels klaar met bestellen(denk ik). Kan nu wel zeggen dat ik gewoon goed heb gepiekt.

Schijnt een dingetje te zijn, te vroeg pieken.
Kwestie van meerdere keren pieken, dat werkt redelijk goed al moet je wel diepe zakken hebben.

Ik heb inmiddels wel door dat “nu ben ik echt klaar“ echt een mythe is, voor mij iig. Zo vaak in mei al trots geroepen dat mijn collectie compleet is 😆 Ik voel me de laatste maanden van het jaar ook gewoon helemaal hyped en dan vind ik het ook leuk nog dingen uit te kiezen. Heb daar dit jaar maar eens rekening mee gehouden en niet teveel besteld begin van het jaar

Ben blij dat ik mijn collectie in Q3 al zo'n beetje compleet had, zodat ik alleen nog voor echt te mooi om te laten staan deals gevoelig ben.
Gelet op de BF-deals hier in de regio is het niet lastig om de hand op de knip te houden.

Nee, absoluut niet te vroeg gepiekt. Black Friday acties vallen (hier) tegen, nieuw spul is onberekenbaarder qua kwaliteit dan ooit tevoren... Vorige jaren was november nog wel een leuke actiemaand, maar das ook vvt. Meeste voor zomer bestellen, en dan met name oude voorraad, blijft het devies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan