Tatanka's Video/Foto sfeer topic!

En bij deze ook onze 1 uur show, het doorlonten en meedenken met show heb ik samen gedaan. Het vuurwerk is van me stookmaat, en die fakkelt de show ook. Ik film de show!!

Veel plezier!!

Dragons Lair, echt een toppertje dikke crackling boeketten en snoeiharde burst. Per 2 geschoten hier!!

En bij deze ook onze 1 uur show, het doorlonten en meedenken met show heb ik samen gedaan. Het vuurwerk is van me stookmaat, en die fakkelt de show ook. Ik film de show!!

Veel plezier!!

Bij deze nog vrijwel de gehele schietlijst grofweg.

Ongeveer 15 blokken waaronder Garden of Eden die 5 jaar gedroogd heeft. Katan specials #4/#5 Solar storm, 2 xSpinners 2 colorz. Glitter willow 2 colorz Colisson thunder, Tropical thunder, Branco, Bad ass box, Mega willows. Partyraiser. 6 x tosch pyro 62 3 x tosch pyro 63 waaiers

Pallet
Rij 1 :4 x air damage @ once
Rij 2 :3 x Rotp @ once
Rij 3: 4 x air damage @ once
Rij 4: 3 x Rotp @ once
Rij 5: 3 x Thunderstorm

..En dubbele compound geisterblitz op het eind.

Zo dan, films zien er dikke prima uit zeg. Mooie showtjes ook. Benieuwd wat je nog meer voor ons hebt.

Top knalcake's van merk Pyrofactory, en zeker voor de prijs. Deze potjes waren 8 euro per stuk.!!

Hier 1 overdag

En hier per 2 in de avond!!

TRIPLE-X 281sh Limited Edition. Dichterbij prof kom je niet op een legale manier met deze box. Heb ik gelukkig mogen aanschouwen dit jaar in de straat. Stookmaat had er 1, en hij komt dit jaar ook zeker in mijn collectie!!

Deze had ik ook, was inderdaad net een profblok! Ik kreeg zelfs een applaus van mensen verderop in de straat

Voor € 2,99 zijn dit echt toppers van weco fonteinen krachtige crackling en vrij langdurig. Dit jaar maar wat meer van meenemen.

Sfeermomenten!!

Wat sfeerfoto's en 2 x 300sh fluitbakkies Lord of Whistle altijd sfeervol die fluiters.

Fullmoon party klaar met zijn dienst

1.jpg

Volgens mij was dit overblijfsel van de Triple Layer :D
2.jpg

Kan nog meer bij!!
3.jpg

Hele fijne beelden weer hoor. Vooral die foto's tussen door maken het erg leuk om door te nemen :thumbup:

Toschpyro waaier meen 64 met een Return of the Phoenix. Vooravond klooien!!

En nog een 2 tal foto's!!

1.jpg

81764373_2914957438554489_4741092936379269120_n.jpg

Back
Bovenaan