Tatanka's Video/Foto sfeer topic!

Waaier compound festijn update!!

Blue nightfire!!

W-Triple Layer wat een bakbeest van een waaiercompound!!

Wat een toppers. Elke keer weer als ik een video zie van de Blue Night Fire denk ik hebbuhhh en toch steeds niet aangeschaft omdat ik gewoon niet van het goud en blauw ben en ja die W triple Layer valt niks over te twijfelen, wat een topper.

Wat een toppers. Elke keer weer als ik een video zie van de Blue Night Fire denk ik hebbuhhh en toch steeds niet aangeschaft omdat ik gewoon niet van het goud en blauw ben en ja die W triple Layer valt niks over te twijfelen, wat een topper.

Echt een topper ook die blue nightfire, grote uitwerkingen snoeiharde burst. En die versnelling die erin komt gaat je zeker een smile op je face geven. Salutes op het eind zijn ook ongekend hard voor nederlands consumenten vuurwerk.!!

De Blue nightfire is me nog niet eerder opgevallen, maar wat een gave compound zeg! Goud en blauw is altijd een goeie combi, en dan nog die versnelling op het eind met die salutes. Ze klappen zo op het filmpje te horen ook goed

Zelfde hier over de blue nightfire, telkens op de lijst maar nog niet gehad. Dit jaar maar weer een nieuwe kans :bonk:

Lekkere filmpjes Tatanka :thumbsup:
Die blue nightfire zit er zeker goed uit. Dit jaar maar eens aanschaffen.

Jammer Tatanka. Vind de beelden die voorbij kwamen erg goed met leuke producten.

Ik heb het even laten rusten, dus ben weer helemaal bij. Dus bij deze gaan we gewoon verder!!. En daarom direct weer 2 nieuwe filmpjes. En dat doen we met de Espada Palms, en de dragon box 3!!

Sierlijk doosje deze Espada Palms!!

En wat is die laatste cake toch heerlijk in deze Dragonbox 3, had alleen wel 2 x cake 2 in deze versie.

Back
Bovenaan