Tarantula *NIEUW 2025*

Om de uitwerking te beoordelen moet ik hem in het echt ervaren, maar het label is erg gaaf op de foto. Thnx voor het delen Lompe!

Laatst bewerkt:
Deze trekt wel mn aandacht. Liever zn broertje de revo maar die schijnt niet te komen begreep ik...

We testen onze nieuwe producten in China! De Tarantula is een gave compound met oplopend kaliber, wij vinden dat je dit goed kunt zien in de box! Het nieuwe type crackling komt er ook mooi uit. Let op; de video is NIET versneld; wanneer we inzoomen krijg je een goed beeld van deze unieke crackling. Toppertje dus!

We testen onze nieuwe producten in China! De Tarantula is een gave compound met oplopend kaliber, wij vinden dat je dit goed kunt zien in de box! Het nieuwe type crackling komt er ook mooi uit. Let op; de video is NIET versneld; wanneer we inzoomen krijg je een goed beeld van deze unieke crackling. Toppertje dus!
Prachtige popping hoor, zat al wel vaker in fonteinrn zoals van Bonfireworks.

Ik vind het verschil tussen 20&25mm niet groot genoeg om er een halve box aan te besteden. Dan zou ik eerder voor de Revo 2.0 gaan maar is nou al duidelijk of die komt? En waarom niet als deze wel komt?

Prachtige popping hoor, zat al wel vaker in fonteinrn zoals van Bonfireworks.

Ik vind het verschil tussen 20&25mm niet groot genoeg om er een halve box aan te besteden. Dan zou ik eerder voor de Revo 2.0 gaan maar is nou al duidelijk of die komt? En waarom niet als deze wel komt?
Waar komt het gerucht vandaan dat die niet zou komen?

Als deze in de buurt nog ergens voor een leuke prijs komt zou ik hem zomaar toch nog erbij kunnen nemen. Wat een vette uitwerking!

Thanks voor het delen @Koala

Effect goed uitgewerkt, maar vind de pauzes hier echt killing, alsof je 3 losse cakes afsteekt.

Back
Bovenaan