Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen probleem ik zal de komende maanden wat meer foto's proberen te delen!Om te uitwerking te beoordelen moet ik hem in het echt ervaren, maar het label is erg gaaf op de foto. Thnx voor het delen Lompe!
Dat kan zeer binnenkort wel eens het geval zijnOm te uitwerking te beoordelen moet ik hem in het echt ervaren, maar het label is erg gaaf op de foto. Thnx voor het delen Lompe!

Vianen?Dat kan zeer binnenkort wel eens het geval zijn![]()
Prachtige popping hoor, zat al wel vaker in fonteinrn zoals van Bonfireworks.
We testen onze nieuwe producten in China! De Tarantula is een gave compound met oplopend kaliber, wij vinden dat je dit goed kunt zien in de box! Het nieuwe type crackling komt er ook mooi uit. Let op; de video is NIET versneld; wanneer we inzoomen krijg je een goed beeld van deze unieke crackling. Toppertje dus!
Waar komt het gerucht vandaan dat die niet zou komen?Prachtige popping hoor, zat al wel vaker in fonteinrn zoals van Bonfireworks.
Ik vind het verschil tussen 20&25mm niet groot genoeg om er een halve box aan te besteden. Dan zou ik eerder voor de Revo 2.0 gaan maar is nou al duidelijk of die komt? En waarom niet als deze wel komt?
JanJanJan, jij maakt iedereen gek manNiet bij ons in het assortiment![]()
Haha onbegrijpelijk. Er werd namelijk gevraagd of de revo bij ons kwam. Tarantula is er al dus lijkt me prima keuze, zeker gezien de productietestJanJanJan, jij maakt iedereen gek man![]()
Effect goed uitgewerkt, maar vind de pauzes hier echt killing, alsof je 3 losse cakes afsteekt.
We testen onze nieuwe producten in China! De Tarantula is een gave compound met oplopend kaliber, wij vinden dat je dit goed kunt zien in de box! Het nieuwe type crackling komt er ook mooi uit. Let op; de video is NIET versneld; wanneer we inzoomen krijg je een goed beeld van deze unieke crackling. Toppertje dus!