Tapas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb deze zojuist getest. De brandduur van de blauwe kleur is erg kort, maar toch is het net even wat anders. Ik vind ze leuk :)

Heb deze zojuist getest. De brandduur van de blauwe kleur is erg kort, maar toch is het net even wat anders. Ik vind ze leuk :)

Bofkont! Ik kan ze voor alsnog nergens krijgen bij mij in de buurt opzich wel een aantal dealers in de buurt volgens categorie1.nl maar geen enkele die 1 van die nieuwe producten van st8ment aanbied helaas

Deze zijn erg goed . Tollen leuk zoals het hoort.
Paars rood naar blauw naar geel.. bij geel krijgt het nog ff power dieuwtje na.
Ik vind het top om eens een ander tolletje te zien op de markt!

Ik heb er gisteren een paar getest, en sommigen hebben ook best een prima brandduur. Ben vooral te spreken over de kracht achter deze dingen. Ze tollen echt goed hard! Zeker een aanrader!

Ik heb er gisteren ook een paar getest. Echt hele leuke dingen, zoals hier boven al gezegd tollen ze echt lekker hard, en kleurtjes zijn een leuke aanvulling. Mooi spul!

Net getest, leuke dingen wel, draaien goed en de kleuren zijn goed zichtbaar, al is overdag het blauwe moeilijker te zien als ie draait. Vanavond ook nog maar eens in het donker testen.

Zien er wel grappig uit zo op film. Wel opvallend dat als de blauwe kleur begint hij stopt met spinnen en zodra hij weer overgaat naar oranje dat hij weer begint met spinnen. Maar prima stookvoer.

ze draaien erg lang door voor cat 1 tollen, erg uniek met zn verschillende kleuren.
dit zijn denk ik wel de beste tollen die er zijn in cat 1! :)

Een andere kleur en ze zien er qua uitwerking ook prima uit. Afgelopen vrijdag maar even 2 doosjes van aangeschaft.

Deze zijn goed hoor, zeker geen standaard grondbloem. Hele heldere kleuren, net wat langere duur en ze spinnen zo hard dat wanneer ze een stoeprandje raken ze weg vliegen. Heb ze bij vos vuurwerk huizen gekocht.

Gisteravond een doosje van afgestoken, kleuren zijn mooi helder. Ik had iets meer blauw/violet verwacht maar voor cat1 branden ze lekker lang.

Echt hele gave grondbloemen dit door de duur, nieuwe kleur en kracht. Bij ons in Woerden echt nog volop verkrijgbaar. Evenals vele andere producten overigens...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan