Tante Rikie's Kruittuintje

Was minder onder de indruk dan in Pijnacker. Waarschijnlijk omdat de Zena boxen gewoon beter waren en deze vrij hoog schoot.

Heb deze zojuist voor 89,95 euro in de aanbieding besteld bij een winkel in Rijen;-) Topprijs voor een box die me op een paar demo's is opgevallen. Ga deze met Mlife als opener gebruiken om 18:00 uur ��

Meer mensen die deze cake hebben dit jaar? Na het uitpakken van de omdoos heb ik de kooi verwijderd en de binnendoos opengemaakt. Wat blijkt nu, cake 1 zit er niet in? Er zit cake 2,3,4,4 in. Erg vreemd. Meer mensen die dit hebben?

Om 18:00 uur afgestoken met Mlife, WAT EEN BAK! Eerste 2 cakes gingen wel laag, daarna super. Laatste cake met het dubbele goud is een lust voor het oog.

Ik zag m vorig jaar ook. In het begin zag het er leuk uit, maar bij die laatste ljijkt het net een illegale cake. Aangezien er ook behoorlijke dreunen afkwamen.

Bij deze gingen de reserve lonten niet aan waardoor hij de volgende cake niet aanstak en dus 3 keer stil viel! Mooie box net als vorig jaar alleen moet hij wel als box werken:wink:

Je ziet hem nog heel weinig voorbij komen, ik ken nu een dealer waar hij nog te koop is voor 90,-... Is dit de moeite waard?

Back
Bovenaan