Tactical Mind [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1193
Artikelnaam: Tactical Mind
Bruto Gewicht: 9 kg
Netto Kruitgewicht: 1375 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving:
4 super dikke cakes die wij fabrieksaf aan elkaar hebben gelust tot deze Tactical Mind compound. 1x aansteken en je krijgt een hele dikke show voorgeschoteld met effecten die niet onder doen voor professioneel vuurwerk!
Adviesprijs: €119,50
Voorverkoopprijs: €99,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl
Screenshot_10.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dits was een mooie box. Tot het crackling begon. Verder vind ik hem wel netjes geprijst. Mooi onder de 100 euro:p

Geef mij die 2e cake maar los, wat een prachtig 25 shots zijn dat. Deze gaat op het lijstje. Is dit trouwens 25 of 30mm?

Leuk dingetje hoor, divers met Finnen eindcake

Edit; Finnen? Rare autocorrect; fijne zal er wrs hebben moeten staan

Laatst bewerkt:
Mooie compound, zet ook met potlood op lijstje, als die ergens voor 75-80 wordt aangeboden koop ik hem gelijk.

Komt mij bekend voor dit effect( die tips in de eerste cake ) , van enkele jaren terug en ook van VWT.

Ik ben wel fan van dit soort boxen/effecten. Lijkt inderdaad veel op de Mix It Up, maar lijkt geen directe omlabeling gezien de effecten tot wat anders zijn. Voor 80 euro neem ik hem gelijk mee :)

Dikke prima doos zo, vooral de 2e cake is ontzettend gaaf met die kleuren! Met deze prijs in een freak ergens wel leuk mee te pakken gok ik zo.

Ziet er goed uit, leuk ding, , vooral de 2e cake, maar met 25mm vertrouw ik de boeketgrootte van de sample in de film niet zo. Ik riskeer het nog ff niet.

Back
Bovenaan