Tactical Mind [Compound]

6:25. drie stuks tegelijk. Echt gelijk een stuk breder effect dan de dark gold box terwijl die hetzelfde kaliber en effect heeft aan het begin. Dat die dark gold box kooiloos is verpest het echt

Laatst bewerkt:
Lekker blokje hoor, dat voor een fijne prijs in de freakacties zeker. Ze kunnen het wel, als deze maar niet het zelfde lot ondergaat als de code red

Vannacht natuurlijk aangestoken en verrast. De prijs kwaliteit is meer dan goed en de finale is transbomber waardig. Deze gaat dit jaar weer mee, no brainer.

Ik sluit mij aan bij de andere positieve recencies. Afgestoken om 22:00 uur met windkracht 5. Zeer goede compound met een hoogwaardige finalecake. Absoluut zijn geld waard. En inderdaad een van de grootste verassingen van de avond.

Lekker ramblokje. Twijfelde even of alles wel was afgegaan zo snel :angel:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit was een mooi blok. Mij viel het op dat dit blokje bij cake 3/4 meer te lijden had onder de wind dan vergelijkbare compounds, de effecten waren overigens erg mooi. Cake 1 was m’n favo met die prachtige tips. Cake twee vond ik het minst. De palms verwaaiden snel en ik vond ze ook aan de kleine kant.

Dit was inderdaad een topblokje! Lekker tempo, mooie effecten en een ramfinale! Alleen cake 2 viel wat uit de toon zoals hierboven al vermeld. Deze voor een freakprijs kunnen kopen, staat voor volgend jaar weer op het lijstje.

Back
Bovenaan