Swirling Daisy

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141112
Artikelnaam: Swirling Daisy
Bruto Gewicht: 3540 gram
Netto Kruitgewicht: 477 gram
Aantal Schoten: 42
Karton inhoud: 3/1
Effectomschrijving:
A:golden wave +white strobe
B:silver coco+green strobe
C:brocade+blue star
D:silver coco+red strobe
E:blue star+green strobe
F:blue star+red strobe
G:blue star +white strobe
H:brocade+white strobe
I:golden strobe willow+green strobe
J:orange star+green strobe
K:blue mines to brocade king+crackling

Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: volgt
Richtprijs: €49,95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

VuurwerkQR403.png
VuurwerkQR404.png

Vuurwerk presented by Royal Fireworks®

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige cake,12 verschillende effecten,heel veel variatie dus! Vraag me wel af wat er nou gebeurt,bij dat salvo dat gelanceerd wordt? Je hoort em gaan,maar daarna zie ik geen effect? Maar goed,prijs is ook weer super,lekker onder de 50 euro.

Laatst bewerkt:
Prachtige cake,12 verschillende effecten,heel veel variatie dus! Vraag me wel af met er nou gebeurt,bij dat salvo dat gelanceerd wordt? Je hoort em gaan,maar daarna zie ik geen effect? Maar goed,prijs is ook weer super,lekker onder de 50 euro.

Zoals kan zien aan de film had de chinees die gefilmt heeft last van een drop out (frame verlies) daardoor lijkt alsof die salvo niks doet maar dat staat niet op video dat stukje.

heerlijke bak! met lang durig blinkers :cool:

Ik dacht dat ik dit dus al eerder had gepost, maar heel toevallig is mijn post weer weg.

"Ik vind de nieuwe blokken van 2011, van rubro en royal allemaal erg mooi, maar het is steeds overwegend hetzelfde effect. Ik zie steeds wat willow, wat palms en wat glittering/blink. Erg jammer, want daardoor heb ik geen interesse in de totale collectie van beide merken. Jammer dat ze niet iets meer 'identiteit' in de potten stoppen."

Mooie pot met veel effecten. Misschien wel te veel naar mijn mening. Zoals mollyman aangeeft zitten veel van deze effecten (als hoofdeffect) in andere cakes van Royal. Voor deze prijs laat ik deze staan want er zijn meer spectaculaire potten te krijgen. Heb je echter een hoog budget is dit gewoon een goede cake.

De orange boeketten zou ik graag ook in andere cakes willen zien. Prachtige kleur en dan als afsluiting deze brocade kings.

Ik dacht dat ik dit dus al eerder had gepost, maar heel toevallig is mijn post weer weg.

"Ik vind de nieuwe blokken van 2011, van rubro en royal allemaal erg mooi, maar het is steeds overwegend hetzelfde effect. Ik zie steeds wat willow, wat palms en wat glittering/blink. Erg jammer, want daardoor heb ik geen interesse in de totale collectie van beide merken. Jammer dat ze niet iets meer 'identiteit' in de potten stoppen."

Mijn post is ook weggehaald, hmm reden daarvoor was?

Ik ben het helemaal met jou eens.
Deze potten worden enkel vol gestamd met palmen en blinkers.
Er moet een bepaalde balans tussen die 2 zijn.
Ik zou dat 'palmen' effect ook redelijk exclusief laten houden.
Kijk naar de Panter, deze heeft van die dikke palmen, maar zie je die nog veel vaker in het Dynasty assortiment? Nee, het is een uitgebalanceerd assortiment. Daar is hier nu even niet de orde.
En dat is jammer. Niet teveel palmen, blinkers gebruiken.

Dat is gedeeltelijk mijn schuld... sorry :p

Blinkers en palmen lijken dit jaar inderdaad erg vaak voor te komen. Nou vind ik het zelf beide mooie effecten, dus ik zit er niet zo mee, maar ik denk toch dat een importeur om moet letten dat het niet teveel van hetzelfde wordt en ze ook met wat exclusievere dingen moeten proberen te komen (bijvoorbeeld Screaming Salute, om het even bij Royal te houden).

Je moet er van houden. Sommigen hebben graag een cake met één enkel effect en de anderen zien graag een klein showtje uit een cake met veel verschillende effecten. Ik kan het beide wel waarderen. Vind deze cake erg geslaagd, omdat de effecten goed bij elkaar passen en toch veel gemeen hebben.
De blauwe mijnen op het einde zijn ook prachtig.
Voor nog geen €50 een erg mooie cake.

En ik heb deze ook al ergens voor 33 euro gespot.
Het is dat het niet direct naast de deur ligt, anders wist ik het wel;-)
greetzzz

Mooie cake..........
Word weer kiezen welke er wel komen en welke niet want de keus word steeds moeilijker met al die fantastische producten.

Ik ben zelf ook al weer met een lijst begonnen, het word er inderdaad niet makkelijker op.
Maar deze wil ik zelf wel heel graag er bij hebben, en dat gaat ook zeker wel gebeuren.
Wat een schitterende bak zeg.

Dat er een aantal berichten zijn verwijderd heb ik gedaan..
Topics heb ik verwijderd, maar heb daarbij het verkeerde vakje aangeklikt:bonk:
Sorry daarvoor.

Prachtige cake,12 verschillende effecten,heel veel variatie dus! Vraag me wel af met er nou gebeurt,bij dat salvo dat gelanceerd wordt? Je hoort em gaan,maar daarna zie ik geen effect? Maar goed,prijs is ook weer super,lekker onder de 50 euro.

De ontbrekende salvo staat nu wel correct op video, video is vervangen voor 1 waar wel op staat :bye:

Vuurwerk presented by Royal Fireworks®

Dat er een aantal berichten zijn verwijderd heb ik gedaan..
Topics heb ik verwijderd, maar heb daarbij het verkeerde vakje aangeklikt:bonk:
Sorry daarvoor.

Off-topic, maakt niet uit. Het kan natuurlijk gebeuren, ik kreeg ook al een zeer snelle PM!

Pff... Weer zo een! Toppert :)

Lekker tempo, soms even een versnelling, en dan eventjes wachten zodat je de strobes mooi ziet!

Het wordt moeilijker en moeilijker om een lijst samen te stellen zo!

Back
Bovenaan