Sven & Koen

Tja, ik heb ook niets met Sven en Koen, integendeel. Ik zal deze compound ook niet snel kopen. Heb je je vuurwerk aan het einde van het jaar binnen, stal je alles mooi uit en zit je de halve tijd tegen die twee hoofden aan te kijken... Plus dat het zinnetje onder 'Sven & Koen' alleen al irritatie op wekt. Alles voor de likes, alles voor het geld. Slimme zet van VWT/Lesli, want dit artikel verkoopt zichzelf wellicht wel en ik geloof niet dat zij direct tissues gaan kopen als een klein clubje freaks wat tegengas geeft.

Neemt niet weg dat het een mooie compound kan zijn. Maar ik kan beiden niet los zien.

Overigens wel amusant om de reacties in dit draadje te lezen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat Koetje zijn eigen compound lanceert. :devil:

Het zal wel een slimme zet zijn met meer dan 300K abonnees .. :) Dat zijn de meeste abonnees die een vuurwerk-kanaal ooit heeft gehad in Nederland ( zover je dat van hun zo kan noemen dan want ze vloggen geloof ik over allerlei dingen ).

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd welke effecten. Er zijn meerdere yters met samenwerkingen dus waarom hun niet ik gun het ze wel

Koetje heeft al een eigen box gehad bij Bombashop...hahahaha.
Ik verwacht nog wel een 100sh Knolpower box of iets dergelijks.

Tja, ik heb ook niets met Sven en Koen, integendeel. Ik zal deze compound ook niet snel kopen. Heb je je vuurwerk aan het einde van het jaar binnen, stal je alles mooi uit en zit je de halve tijd tegen die twee hoofden aan te kijken... Plus dat het zinnetje onder 'Sven & Koen' alleen al irritatie op wekt. Alles voor de likes, alles voor het geld. Slimme zet van VWT/Lesli, want dit artikel verkoopt zichzelf wellicht wel en ik geloof niet dat zij direct tissues gaan kopen als een klein clubje freaks wat tegengas geeft.

Neemt niet weg dat het een mooie compound kan zijn. Maar ik kan beiden niet los zien.

Overigens wel amusant om de reacties in dit draadje te lezen. Ik kijk nu al uit naar het moment dat Koetje zijn eigen compound lanceert. :devil:

De straatfilm zal binnenkort wel verschijnen op hun locatie in "Duitsland", net zoals de filmpjes die ze vorig jaar gedurende het jaar hebben opgenomen waarbij ze aangaven dat het over hadden van afgelopen jaar. Helaas verklapte de kartonnen het productiejaar 2019, dus die konden zij niet over hebben van dat jaar daarvoor.
Maar goed, negatieve publiciteit is ook publiciteit, dus dat hebben ze al bereikt. :bonk:

Mijn omlabeling zal de " ratjetoe box " gaan heten. Wat een onsamenhangend geheel is dit doosje zeg, zoals ze zelf zijn zo is hun product. Leuk geprobeerd maar een " echte " liefhebber had dit zeker weten beter gedaan.

Oke, los van de naam een eerlijke mening over de video; komt over als een samenraapsel van goedkope effecten. Salvo's kan ik normaliter wel waarderen maar er is iets in het tempo dat stoort. De Punisher heeft daar in een redelijk voorbeeld gesteld van hoe het ook kan. Maar goed, effecten beneden de maat, tempo pakt me niet. Doosje zal inderdaad redelijk verkopen vanwege de prijsstelling en de promotie die VWT er op los gaat laten. Voor een gemiddelde consument/youtubegeneratie ook een leuk instapmodelletje maar niks voor mij.

Dit wordt m inderdaad niet, ook zonder naar het label te kijken. Salvo's zijn wel goed, maar daar is het ook wel mee gezegd. Of het komt toch stiekem door het feit dat ik deze pipo's niet echt mag...
Verder zal deze bak bij de gemiddelde consument wel goed lopen denk ik. Marketingtechnisch wel slim van VWT/Lesli.

Wat ik hoor op de video moet deze in de actie €55 euro kosten, dus ondanks alles zal dit gewoon een hardloper zijn.

Doosje zal inderdaad redelijk verkopen vanwege de prijsstelling en de promotie die VWT er op los gaat laten.

Wat ik er van begreep is dat deze box enkel te vinden is via links die zij zullen delen, ik kan hem zelf ook niet vinden in de shop.

Als ik een grote kluis zou hebben zou ik deze meteen aanschaffen.
Aansteken en deurtje dicht.

Geleerd van Sven en Koen zelf.
Sven en Koen.
Van illegaal vuurwerk afsteken in het buitenland.
Naar vriendjes en op de koffie bij de politie in Nederland :frusty:

Back
Bovenaan