Sven & Koen

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6556
Artikelnaam: Sven & Koen
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Dikke 1kg connected cakebox specaal ontwikkeld door Sven & Koen. Dit is toch niet normaal!?
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: €55,00
Kartoninhoud 4/1
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

6556-Sven-en-Koen-right.png

Laatst bewerkt:
Tis de heren gegund. Ben benieuwd waar ze voor gekozen hebben qua effecten. Laat de video maar komen :)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat hier uit komt, en dus ook wat de heren ervan gemaakt hebben. Los van het feit wat de heren in het verleden allemaal hebben uitgespookt, dit verkoopt wel als een malle waarschijnlijk :wink:

We kunnen ervan vinden wat we willen, ze hebben toch 302K abbonees, met alle respect hoor maar dat zijn meer volgers dan een Toro of een MJB dus ik snap die samenwerking wel

Over de heren is voldoende gezegd omtrent hun gedrag en samenwerking met VWT. Laten we hopen dat dit een mooie box is. De naam en de koppen valt altijd een stukje tape overheen te plakken.

Als je nou toevallig Sven of Koen heet, plak je er toch gewoon een foto van jezelf overheen..hahaha
Over de heren is voldoende gezegd omtrent hun gedrag en samenwerking met VWT. Laten we hopen dat dit een mooie box is. De naam en de koppen valt altijd een stukje tape overheen te plakken.

Sven en Koen....
Ik heb nou niet echt het idee dat ik die knakkers ken.
Maar ik ben dan ook een ouwe l*l, euh vent.

Back
Bovenaan