Sutorobo Taki [Fontein]

Wat een mooie fontein was dit zeg! Regelrechte topper wat mij betreft!
Goeie tijdsduur, maar wat het hem echt deed waren de leuke en gevarieerde effecten, met inderdaad zoals velen voor mij al hebben gezegd dat leuke zwerm effect en dat fantastische felle blink effect! Het komt op film lang niet zo goed over als in het echt, maar ook de omstanders zeiden allemaal 'wow'! :handsup:

Vanuit 2 hoeken gefilmd: van een afstandje met een telefoon op statief en van dichtbij met de Insta360.

Eddy.

50% top, 20% ok, 30% dertien in een dozijn.
Vrees dat deze heel moeilijk (of gewoon niet) voor een acceptabele prijs bereikbaar wordt...
Ondanks alle gave filmpjes blijft de eerdere analyse toch overeind en misschien zelfs met een ongunstiger verdeling. Het zwermeffect en de originele blinkerfinale zijn absoluut top. Maar verder zit er toch een hoop 13 in een dozijn in (zilver/goud spray, crackling), die in andere fonteinen beter uit de verf komen.

En de topeffecten in deze fontein zijn helaas ook van erg korte duur. Ik blijf twijfelen...

Raar hoor. Als fonteinliefhebber weet je niet wat je mist tot je 'm voor je neus hebt gehad. Je weet dat ik dezelfde vraagtekens had, en minstens zo groot fonteingek, en heb wel gok voor volle pond genomen en noem dit achteraf de fontein van het jaar. Als je dan niet overtuigd bent, zelfs niet voor €20, krab ik me achter de oren. Maar goed, elk z'n afwegingen en keuzeproces natuurlijk :thumbup:

Ik ga komend seizoen zelfs een paar op voorraad nemen als ie in de freak komt, voor volle pond doe ik er zelfs nog 2 in mn mandje.

Ondanks alle gave filmpjes blijft de eerdere analyse toch overeind en misschien zelfs met een ongunstiger verdeling. Het zwermeffect en de originele blinkerfinale zijn absoluut top. Maar verder zit er toch een hoop 13 in een dozijn in (zilver/goud spray, crackling), die in andere fonteinen beter uit de verf komen.

En de topeffecten in deze fontein zijn helaas ook van erg korte duur. Ik blijf twijfelen...
Niet twijfelen, gewoon doen. In de straat is ie zoveel indrukwekkender dan de filmpjes laten zien. Wat mij betreft het absolute neusje van de zalm op fonteingebied. Deze moet je als liefhebber echt een keer meegemaakt hebben.

Een heel bijzonder ding inderdaad. Vele malen beter dan de MILF (ook andere prijsklasse). Bij mij viel het lontje eruit dus die heb ik even teruggestopt maar hierdoor gingen tube 1 en 2 wel tegelijk. Had nog wel iets hoger mogen komen (wind hielp niet mee), maar je koopt 'm voor de bijzondere effecten. Laatste effect was echt trippy trouwens haha

En een verbeterde versie van de brokat meister zou ook leuk zijn, maar sorry, nu vervuil ik dit producttopic...
Hoewel de Sutorobo Taki prijzig is vind ik hem zeker de moeite waard. Qua hoogte voor het grootste deel vrij ingetogen maar de kwaliteit van de verschillende effecten is wel heel hoog en dat laatste deel is natuurlijk geweldig.

Om ook een stukje topic vervuiling toe te voegen, ik zou wel een fontein zoals de Celtic Fountain van Nico op de NL markt willen zien.

Wat een mooie fontein was dit zeg! Regelrechte topper wat mij betreft!
Goeie tijdsduur, maar wat het hem echt deed waren de leuke en gevarieerde effecten, met inderdaad zoals velen voor mij al hebben gezegd dat leuke zwerm effect en dat fantastische felle blink effect! Het komt op film lang niet zo goed over als in het echt, maar ook de omstanders zeiden allemaal 'wow'! :handsup:

Vanuit 2 hoeken gefilmd: van een afstandje met een telefoon op statief en van dichtbij met de Insta360.

Eddy.
ik krijg een hoog nostalgisch gevoel hiervan de knallen op de achtergrond en een mooie dikke fontein :D

Back
Bovenaan