Supercell

Tja hier gaat weer op laatkoop is duurkoop.
Als de beste jongen niet overtuigd kan worden wordt het een lastige klus.
Echter als je deze of de avalanche thunder kan scoren voor een euro of 25 lijkt me dat alsnog geen miskoop hoor.

Tja overtuigen is vaak best lastig.
De beleving van in de winkel je vuurwerk uitzoeken kan je ook simuleren door daar nog wat kleiner los spul te halen. De grote aankopen doe je van tevoren en zodoende heb je voor een groot deel van je budget de kans op teleurstelling al flink verkleind.

Als je in de voorverkoop koopt dat ga je vaak ook meerdere winkels af, dit is natuurlijk ook een stukje beleving want elke winkel is weer anders.

Mooi op film, hier helaas niet gefilmd. Prachtige cake voor een topprijs! Kwalitatief zit het bij Broekhoff altijd wel goed. Bijna maximaal gevuld, een blijvertje!

20191230_180305.jpg
20191230_180322.jpg

Was inderdaad een prima cake voor het geld. Harde bursts, grote boeketten en kwam ook echt heel hoog. Komt weer op het lijstje voor dit jaar!

Laatst bewerkt:
Deze cake had grote boeketten en schoot inderdaad opvallend hoog! Ik ben blij dat ik deze cake in m'n collectie had.

Ook deze ziet er top uit ja, prijstechnisch al interessant, maar met zo een uitwerking is ie dikke prima. Verschil in kwaliteit van uitwerking en boeketgrootte mag je dan maar niet over klagen met die prijs. :p

Wat een topper zeg! Dat ziet er echt heel strak uit, zeker voor de internetprijs van afgelopen seizoen. Voor dat bedrag een regelrechte musthave.

Back
Bovenaan