Super Syndrome Box

Deze box sprak mij het meeste aan, ondanks dat hij slechts 983 gram bevat heb ik deze box met de mania actie toch besteld. Ben benieuwd of deze box in real ook zo presteert. Zo ja, dan heb ik een mooie box aangeschaft.

Heb deze ook besteld! Wou eerst nog afwachten op een filmpje van de extasy of gold maar die komt om de 1 of andere reden maar niet. Dit is in elk geval een schitterende box!

Is hier misschien al een filmpje van een demo, ik ben namelijk zeer benieuwd. Ik hem deze weliswaar al besteld, maar ben behoorlijk nieuwsgierig naar de prestaties van deze box.

Wat zijn die knallen toch opeens een stuk minder dan op het eerste filmpje... Baal eigenlijk wel een beetje dat ik deze heb besteld

Ik word helaas niet zo vrolijk van de beelden van Hutter :cry: denk dat dit een vooravond boxje gaat worden

Wat zijn die knallen toch opeens een stuk minder dan op het eerste filmpje... Baal eigenlijk wel een beetje dat ik deze heb besteld

Heb hem live gezien maar zoals die hier geschoten is heb je echt geen miskoop aan.Heb hem positief beoordeeld.Afstand wel 80 meter denk ik zo.

Het waaide ook wel flink zo te zien. Maar dus jij geeft aan dat het nog best wel goede knallen waren?

Heb hem live gezien maar zoals die hier geschoten is heb je echt geen miskoop aan.Heb hem positief beoordeeld.Afstand wel 80 meter denk ik zo.

Heb je dan zo erg ingezoomd met je camera? op 80 meter zou je normaal wel meer op beeld moeten kunnen krijgen. Of de boeketten waren mega groot:p

Heb je dan zo erg ingezoomd met je camera? op 80 meter zou je normaal wel meer op beeld moeten kunnen krijgen. Of de boeketten waren mega groot:p

heb heel erg ingezoomd dat klopt en dan beoordeel ik het vuurwerk zelf zoals ik op deze afstand met mijn eigen ogen zie, camera beelden kan je toch moeilijk vergelijken met zoals je het zelf beleefd op een demo.

Back
Bovenaan