Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kun je van een box met 984 gram kruit verdeelt over 84 schoten een topbak verwachten? Voorhand had ik op de demo van Vuurwerkmania Mijn twijfels, maar werd ik positief verrast na het zien van de box. Nu ik bovenstaande beelden zie komen de twijfels die ik voorhand hand uit. De box komt een beetje eenvoudig over. Ik hoop dat de Red Maroon wel zijn verwachtingen waarmaakt.
Lees de berichten op de vorige pagina even. Daaruit kan je wel een conclusie trekken. Hier liggen de verwachtingen niet zo hoog na het zien van de film van Hutter. Nu weet ik niet wanneer je deze wilt afsteken. Ik denk dat hij om 12 uur niet echt zal opvallen.
Wat een drama bak is dit zeg, heb spijt dat ik hem al heb besteld. Zou bijna mijn geld terug gaan eisen pffff. Enige optie is alle 4 de lonten aan steken , lolll
Wat een drama bak is dit zeg, heb spijt dat ik hem al heb besteld. Zou bijna mijn geld terug gaan eisen pffff. Enige optie is alle 4 de lonten aan steken , lolll
Ik zou het gewoon proberen Arjan. Het is niet niets wat je er voor neer heb gelegd. Dan moet het ook presteren zoals je voorgeschoteld is. Blijkbaar is dat niet het geval, dan heb je toch alle recht om dit nog even om te zetten?
Olie op het vuur![]()
Op deze video geeft ie mij niet het wow-effect in vergelijking met de eerste video's, maar ik kan pas echt oordelen als ik hem in de straat heb gehad. Zal niet de eerste keer zijn dat producten in de straat wel alsnog goed presteren. We'll see!
Let even op dat 'Red Maroon'-achtige salvo (zo was het op de demo in september). In deze video is dat een soort mislukte rood/witte blink geworden...
Wordt deze nog eens geschoten op een demo toevallig?
(...)
Ga daar maar niet van uit. Hij ligt op zijn vroegst op 28 dec. bij de winkeliers. Demo's worden dan niet meer geschoten.
Bij deze box is het gewoon gokken. Niemand die hem op 28 of 29 dec. al gaat afsteken. Gok je het erop, of vind je het risico op een slecht product te groot? Dat moet ieder voor zich bepalen.
Heb hem live gezien maar zoals die hier geschoten is heb je echt geen miskoop aan.Heb hem positief beoordeeld.Afstand wel 80 meter denk ik zo.