Super Syndrome Box

Let even op dat 'Red Maroon'-achtige salvo (zo was het op de demo in september). In deze video is dat een soort mislukte rood/witte blink geworden...

Kun je van een box met 984 gram kruit verdeelt over 84 schoten een topbak verwachten? Voorhand had ik op de demo van Vuurwerkmania Mijn twijfels, maar werd ik positief verrast na het zien van de box. Nu ik bovenstaande beelden zie komen de twijfels die ik voorhand hand uit. De box komt een beetje eenvoudig over. Ik hoop dat de Red Maroon wel zijn verwachtingen waarmaakt.

Kun je van een box met 984 gram kruit verdeelt over 84 schoten een topbak verwachten? Voorhand had ik op de demo van Vuurwerkmania Mijn twijfels, maar werd ik positief verrast na het zien van de box. Nu ik bovenstaande beelden zie komen de twijfels die ik voorhand hand uit. De box komt een beetje eenvoudig over. Ik hoop dat de Red Maroon wel zijn verwachtingen waarmaakt.

Lees de berichten op de vorige pagina even. Daaruit kan je wel een conclusie trekken. Hier liggen de verwachtingen niet zo hoog na het zien van de film van Hutter. Nu weet ik niet wanneer je deze wilt afsteken. Ik denk dat hij om 12 uur niet echt zal opvallen.

Die berichten had ik ook gelezen, maar doelde meer op de reactie medio oktober/november. Toen was het merendeel, waaronder ik, positief verrast. Nu is dat helaas niet meer het geval.
Lees de berichten op de vorige pagina even. Daaruit kan je wel een conclusie trekken. Hier liggen de verwachtingen niet zo hoog na het zien van de film van Hutter. Nu weet ik niet wanneer je deze wilt afsteken. Ik denk dat hij om 12 uur niet echt zal opvallen.

Wat een drama bak is dit zeg, heb spijt dat ik hem al heb besteld. Zou bijna mijn geld terug gaan eisen pffff. Enige optie is alle 4 de lonten aan steken , lolll

Wat een drama bak is dit zeg, heb spijt dat ik hem al heb besteld. Zou bijna mijn geld terug gaan eisen pffff. Enige optie is alle 4 de lonten aan steken , lolll

Ik zou het gewoon proberen Arjan. Het is niet niets wat je er voor neer heb gelegd. Dan moet het ook presteren zoals je voorgeschoteld is. Blijkbaar is dat niet het geval, dan heb je toch alle recht om dit nog even om te zetten?

Ik zou het gewoon proberen Arjan. Het is niet niets wat je er voor neer heb gelegd. Dan moet het ook presteren zoals je voorgeschoteld is. Blijkbaar is dat niet het geval, dan heb je toch alle recht om dit nog even om te zetten?

Heb het al geregeld Ruben met de desbetreffende winkelier, ga alleen niet de naam noemen omdat straks iedereen komt :wink:

Olie op het vuur :rolleyes:

Nope, dat is gewoon zeggen wat ik er van vind :angel:

Neem ik ook is een keer een risico door een nieuwe box te bestellen ipv de gevestigde namen. Maja ik ga hem niet annuleren ofzo, alleen m'n verwachting bijstellen. Tis Wel een beetje jammer

Op deze video geeft ie mij niet het wow-effect in vergelijking met de eerste video's, maar ik kan pas echt oordelen als ik hem in de straat heb gehad. Zal niet de eerste keer zijn dat producten in de straat wel alsnog goed presteren. We'll see!

Lijkt niet geweldig maar de weers- en filmomstandigheden kunnen ermee te maken hebben. Magoe, is maar n 950gr 84sh boxje he dus heul veul moet je dan niet verwachten. Prijs is puur zo hoog door compound

Edit; wacht, is dit geen compound? Vanwaar die prijs dan?!

Op deze video geeft ie mij niet het wow-effect in vergelijking met de eerste video's, maar ik kan pas echt oordelen als ik hem in de straat heb gehad. Zal niet de eerste keer zijn dat producten in de straat wel alsnog goed presteren. We'll see!

Iedereen weet (toch wel) dat wat er op een dealer demo geschoten wordt net eventjes meer zijn dan wat een consument koopt en tegenwoordig wordt er op de diverse demo's in december ook al sample's geschoten,nogmaals ik vond het geen verkeerde box en met een leuke korting ..... nou ja ieder zijn mening natuurlijk.

Wordt deze nog eens geschoten op een demo toevallig? Ik heb m ook al gehaald maar ben wel benoeuwd. Filmpje van hutter is niet beste kwaliteit maar ik zie wel terug wat ik wilde kopen. Een soort crash box maar dan met ghost effect. Lijkt mij een prima box. Twijfel alleen idd wel ofnik deze 0000 schiet of eerder

Wordt deze nog eens geschoten op een demo toevallig?
(...)

Ga daar maar niet van uit. Hij ligt op zijn vroegst op 28 dec. bij de winkeliers. Demo's worden dan niet meer geschoten.
Bij deze box is het gewoon gokken. Niemand die hem op 28 of 29 dec. al gaat afsteken. Gok je het erop, of vind je het risico op een slecht product te groot? Dat moet ieder voor zich bepalen.

Zijn ze zo laat binnen? Op dezelfde boot als rubro zeker :cry:
Ach ik heb er 58 eu voor betaald met de intro korting van mania. T zal vast leuk zijn voor dat geld :)
Ik ga m de 28ste halen hoop dat ie er al stat dan bij mijn pickupdealer

Ga daar maar niet van uit. Hij ligt op zijn vroegst op 28 dec. bij de winkeliers. Demo's worden dan niet meer geschoten.
Bij deze box is het gewoon gokken. Niemand die hem op 28 of 29 dec. al gaat afsteken. Gok je het erop, of vind je het risico op een slecht product te groot? Dat moet ieder voor zich bepalen.

Nee hoor, heb ze al in de bunker staan :)

Heb hem live gezien maar zoals die hier geschoten is heb je echt geen miskoop aan.Heb hem positief beoordeeld.Afstand wel 80 meter denk ik zo.

Nouja als Hutter er 80 meter vanaf stond, kan het in de straat nog best een mooie bak zijn

Back
Bovenaan