Super Rainbow Fantasy [Super Pro 500]

Ook een fantastisch product van rubro, had voor het eerst dit merk en zeker niet voor het laatst! Producten zijn van hoge kwaliteit met een goede prijs. Wat mij betreft (een van) de beste importeur van nederland.

Bij mij schoot ie wel heel duidelijk door, crackling ging halverwege al af en i.p.v. de 20 seconden die hij hoort te duren, was ie er met 10 weg zie ik net op film haha, gekkenhuis...

Ach, had ik maar niet op de demo bij Valk moeten zeggen dat ik die doorschieter wilde van de 2 die werden getoond, vroeg er dus zelf om. :p:bonk::wink:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hiervan heb ik 'n filmpje van iemands mobiel. later kreeg die een instructie en klapte het cameraatje erop dicht. lekker tempo, fijne boeketten met 'n prachtige finale.

Ik krijg de indruk dat deze bak een beetje wordt onderschat. Dit vind ik nou een regelrechte topper van rubro. Hij schiet erg breed, tempo is lekker snel en heeft flinke boeketten! Dit jaar heb ik hem weer 3x meegemaakt en hij gaat niet vervelen kan ik je zeggen!

Ik heb het al eerder ergens gelezen, maar het blijft moeilijk kiezen tussen deze en de Event Grande Finale. Effecten zijn ongeveer gelijk vind ik, en hier in de buurt zijn ze ook even duur, maar welke moet je dan pakken?

Hij is idd echt mooi.
Maar 60euro is ook een smak geld voor een cake.
Met een hele dikke korting best goed tedoen.
Maar voor de volle mep zal ik um wel laten staan.
Hoe goed deze cake ook is.

Back
Bovenaan