Super Flowers

Ik vind 'm echt niks an, inwisselbaar met de andere Rubro doosjes en qua effecten niet opvallend op de markt. Pik er maar eentje van de grote hoop, altijd goed voor wat tempo burst en spreiding, maar qua effecten als je 2 of meer ziet kun je ze al niet meer onderscheiden van elkaar. Gewoon, vuurwerk.

Ik vind 'm echt niks an, inwisselbaar met de andere Rubro doosjes en qua effecten niet opvallend op de markt. Pik er maar eentje van de grote hoop, altijd goed voor wat tempo burst en spreiding, maar qua effecten als je 2 of meer ziet kun je ze al niet meer onderscheiden van elkaar. Gewoon, vuurwerk.
Ik ben het hier wel mee eens. Deze was mij nog niet eerder opgevallen, maar ik zie iedereen er op azen bij VWPD en andere freak acties, dus dacht, ik zoek 'm ff op... Maar ik zou voor die 120 eurie eerder de Freestyle Madness, Temptation Willow of Insane Crown Bomber halen.

Toch fijn zo'n tegengeluid!

Ik snap de reacties wel, hou zelf ook meer van producten waar er geen twaalf van in een dozijn gaan. Er wordt alleen een erg belangrijk punt vergeten en dat is de beleving die een box kan geven in de straat. Deze heeft iets en daarvoor moet je hem meemaken.

Het is simpelweg een hele mooie degelijke box die doorgaans voor een redelijke prijs te krijgen is. Hij is niet bijzonder qua effecten, shapes en tempo. Je zou het 13 in een dozijn kunnen noemen omdat het een van de vele goede 100sh 30mm boxen is. Dat doet echter niets af aan de kwaliteit van de box zelf. Overigens zitten de andere 12 boxen in dat dozijn ook allemaal in dezelfde richting qua prijs.

De mensen die kritisch zijn over deze bak hebben er duidelijk zelf niet onder gestaan. Want deze was afgelopen jaar echt indrukwekkend zeg, wat een spreiding en burst! En voor mij een absolute shock dat die niet eens in de top 12 van beste compounds staat. Het is dat ik op de Hardcore Helium had gestemd. Anders had mijn stem sowieso hierheen gegaan.

De mensen die kritisch zijn over deze bak hebben er duidelijk zelf niet onder gestaan. Want deze was afgelopen jaar echt indrukwekkend zeg, wat een spreiding en burst! En voor mij een absolute shock dat die niet eens in de top 12 van beste compounds staat. Het is dat ik op de Hardcore Helium had gestemd. Anders had mijn stem sowieso hierheen gegaan.
Je mocht op 2 producten stemmen, maar dat terzijde :d

Back
Bovenaan