BENZ
VWC lid
Hier 110€Wat zijn de prijzen die jullie ervoor betaald hebben? Staat hoog op mijn lijstje deze.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hier 110€Wat zijn de prijzen die jullie ervoor betaald hebben? Staat hoog op mijn lijstje deze.
Waar heb jij hem gekocht?€120, vorig jaar €130
Ga ik Vathorst even goed in de gaten houden. Benieuwd wanneer Dave weer online gaat.Dit jaar in Breda, vorig jaar Vathorst
Laat Dave nou net online gaan morgenGa ik Vathorst even goed in de gaten houden. Benieuwd wanneer Dave weer online gaat.
Ik ben het hier wel mee eens. Deze was mij nog niet eerder opgevallen, maar ik zie iedereen er op azen bij VWPD en andere freak acties, dus dacht, ik zoek 'm ff op... Maar ik zou voor die 120 eurie eerder de Freestyle Madness, Temptation Willow of Insane Crown Bomber halen.Ik vind 'm echt niks an, inwisselbaar met de andere Rubro doosjes en qua effecten niet opvallend op de markt. Pik er maar eentje van de grote hoop, altijd goed voor wat tempo burst en spreiding, maar qua effecten als je 2 of meer ziet kun je ze al niet meer onderscheiden van elkaar. Gewoon, vuurwerk.
Ik vind 'm echt niks an, inwisselbaar met de andere Rubro doosjes en qua effecten niet opvallend op de markt. Pik er maar eentje van de grote hoop, altijd goed voor wat tempo burst en spreiding, maar qua effecten als je 2 of meer ziet kun je ze al niet meer onderscheiden van elkaar. Gewoon, vuurwerk.
Je mocht op 2 producten stemmen, maar dat terzijdeDe mensen die kritisch zijn over deze bak hebben er duidelijk zelf niet onder gestaan. Want deze was afgelopen jaar echt indrukwekkend zeg, wat een spreiding en burst! En voor mij een absolute shock dat die niet eens in de top 12 van beste compounds staat. Het is dat ik op de Hardcore Helium had gestemd. Anders had mijn stem sowieso hierheen gegaan.
Er kan er maar één de beste zijn. Dus stem ik er niet op twee.Je mocht op 2 producten stemmen, maar dat terzijde![]()