Super Flowers

Ik krijg mijn filmpje maar niet geplaatst, ben ook een dikke noob wat dat betreft. Deze schoot ik om 18:00uur met windkracht 5 en deed het erg goed. Dikke beuker met mooi wat afwisseling.

Precies zoals deze mooie compound hier ook in de straat stond. Mooie rode en blauwe tails met grote boeketten. Complimenten voor het filmpje Mattenfreak.

Ik vond dit toch ook een van de toppers van alle compounds, dikke burst, leuke mix aan effecten, salvo's en tempo, het klopt allemaal.
De buurman begon hier direct mee om 00.00u, mooi werk.

Wat een monsterlijk ding zeg. Kwam deze op 01/01 nog tegen in een hoekje thuis. Met kooi en alles. Lekker jaartje laten staan nu dus en met de kids van genieten dit jaar 😋

Wat een monsterlijk ding zeg. Kwam deze op 01/01 nog tegen in een hoekje thuis. Met kooi en alles. Lekker jaartje laten staan nu dus en met de kids van genieten dit jaar 😋
Nice das pas een verrassing, of op een zwoele zomeravond met geen wind etc. Onsteken😛😛😛

Dikke doos ja, zeker ook toen wij hem nog eens per 4 gingen schieten in de show. Die film volgt nog, maar écht, wat een dikke bak!

• Wow
Waarderingen: BENZ
Wat een geweld. Ik vind deze 4 veel dikker overkomen dan 5x de Immotal Gold die ik ook voorbij zie komen.

Klopt Arvid, dit was echt een van de absolute toppers afgelopen jaarwisseling. Gave box met ongekend grote effecten en in meervoud zeker een dikke tip. Heel gaaf!

Back
Bovenaan