Sunset Boulevard [Vuurpijl ass.]

Dat kleinste pijltje is ook de mooiste!
Ik heb er al 7afgestoken en die groten hebben een plofje met een klein boeket dat naar beneden zakt.
Die kleinsten bewaar ik voor de 31e zelf die zijn namelijk het mooist

Dat kleinste pijltje is ook de mooiste!
Ik heb er al 7afgestoken en die groten hebben een plofje met een klein boeket dat naar beneden zakt.
Die kleinsten bewaar ik voor de 31e zelf die zijn namelijk het mooist

Ik heb net ook 1 grote getest en die gaf toch eeb behoorlijke knal hoor.:)

Zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhouding vind ik het zeker wel een goed pakket.
Weet niet hoe de middelgrote pijlen zijn.
Alleen de knal van de kleintjes stelt niet veel voor,maar het boeket maakt dat weer helemaal goed.

dit is echt waar bij ons dit jaar het hardopenste pijlen paket wat er uit gaat zijn niet aan te slepen, ik denk zelf voor de prijs en inhoud het een leuk pakket is :). alle mensen die ze gekocht hebben zo te zien en te horen geen verkeerde keuze gemaakt

Bij nader inzien,na alle 3 de paketten afgestoken te hebben moet ik toch zeggen dat ik het ook een beetje tegen vond vallen.
Heel jammer dat de pijlen niet echt goed knalden,dat vind ik toch een groot minpunt.
Ik weet niet of ik ze volgend jaar weer ga kopen,als ze dan ook nog eens 39.95 gaan kosten laat ik ze waarschijnlijk liggen.:frusty:

nee voor mij niet weer. ondanks de redelijke prijs niet echt een aanrader. beetje sloffe knallen

Ben het met de mening van Ultra eens, de knallen waren meer ploffen en ze vielen me een beetje tegen.

Dus net zoals de rest van de vergelijkbare pijlen van Lesli, bijv. Premiere. Ik begrijp niet dat ze niet 1 normaal goed pijlpakket kunnen ontwikkelen bij Lesli.

Dus net zoals de rest van de vergelijkbare pijlen van Lesli, bijv. Premiere. Ik begrijp niet dat ze niet 1 normaal goed pijlpakket kunnen ontwikkelen bij Lesli.

je vergeet dan toch even de moonwalkers:D
Al waren die 2 jaar geleden in de aanbieding

ik had al tijden geen pijlen van lesli gehad maar ga volgend jaar weer voor de pijlen van Schuurmans, die zijn altijd goed bevallen ondanks de iets te hoge prijs

voor mij dit jaar ook niet meer. ik vond de kleine nog wel gaan maar de grote gingen veel te hoog met een plofje en een klein boeket. en als ze volgend jaar ook nog eens duurder worden al helemaal niet meer. ik had er toch wat meer van verwacht:(

slechte pijlen... gewoon niet kopen

ik heb ze vorig jaar ook gehad,helaas had ik er al spijt van na de eerste pijl :cry:

voor dat geld kan je beter een leuke pot kopen , of wat geld bij leggen voor een ander leuk pijlen pakket!.

heb ook nog een filmpje gemaakt :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

---pyro99

aller eerst, bedankt voor het filmpje,

ten 2de, nu blijkt dus maar, slechte pijlen, ze stijgen veel te hoog op en daardoor is het boeket gewoon veel te klein.
als ze nu gewoon 25 meter hoog opstegen, dan waren het geweldige pijlen.

tom

Laatst bewerkt:
klopt
vriende van ons hadde die pijlen.
ze gingen gewoon te hoog maar idd als ze iets lager gingen waren ze idd leuk omdat er bij sommige een best leuk boeket uit komt.

Back
Bovenaan