Sumo Thunder

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04481
Artikelnaam: Sumo Thunder
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1826.28 gram
Aantal schoten: 144 schoten
Effectomschrijving: Extreem dikke cracklingwolken met kristalheldere dahlia's. De spreiding is gewoon niet normaal, stel je dit eens voor in de straat, baas boven baas!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Teveel kleursterren om dahlia's te noemen, te weinig crackling om een crackling box te noemen... Het beste van beide werelden? Mij overtuigt het niet, er zijn meer van dit soort boxen en indrukwekkender.

ik ben er nog niet helemaal achter gekomen waarom deze voor de kortingsactie 50€ is en de andere 3 boxen 75€. ook al is deze 25€ goedkoper zit ik alsnog te twijfelen tussen sumo thunder en tsunami of gold. Ik wil ze heel graag allebei maar ik moet blijven onthouden dat wat ik nu besteed niet meer beschikbaar is voor de nieuwere producten eind 2021.

Deze afgelopen jaarwisseling mee mogen maken en wat een ontzettend gave box. Wat een rammer! Helemaal mijn smaak.

Zat net nog even m'n excel door te nemen en zag deze relatief onbekende box weer in m'n lijst staan. Gekocht bij de dagdeal van vuurwerk365 voor 59 euro. Eigenlijk puur op basis van prijs icm aantal gram wat er in zit deze box toen gekocht

Heb wel eens de exploding Eagle gehad uit dezelfde lijn en die was prima.
Iemand heel toevallig ervaring met deze box? Op de video's komt die niet slecht over.

Zat net nog even m'n excel door te nemen en zag deze relatief onbekende box weer in m'n lijst staan. Gekocht bij de dagdeal van vuurwerk365 voor 59 euro. Eigenlijk puur op basis van prijs icm aantal gram wat er in zit deze box toen gekocht
Hier idemdito! Ben benieuwd, voor dat geld kan het zowieso alleen maar meevallen

Dahlia boeketten zijn mwah maar het tempo maakt een hoop goed. Al met al een prima bak voor 59 euro.

Dahlia boeketten zijn mwah maar het tempo maakt een hoop goed. Al met al een prima bak voor 59 euro.

Apart, bij ons was dit toch wel een van de toppers van de avond. Zeker voor die €59 flashdeal, maar meer is tie zeker waard voor die 144 shots.

Prima deal was dit. Lekker tempo. Lekkere knallen. Extreem jammer van de wind want ik denk dat hij bij windstil weer nog mooier blijft hangen. Helaas kooi product dus die gaan we ook niet meer terug zien vrees ik.

Back
Bovenaan