uxenve VWC lid vrijdag om 16:00 #22 Pyro-adam zei: Deze ergens voor een leuke prijs? Klik om te vergroten... heb hem begin dit jaar bij pyro outlet joure besteld.
Pyro-adam zei: Deze ergens voor een leuke prijs? Klik om te vergroten... heb hem begin dit jaar bij pyro outlet joure besteld.
P pyrosint89 VWC lid zaterdag om 22:44 #23 uxenve zei: heb hem begin dit jaar bij pyro outlet joure besteld. Klik om te vergroten... Voor?
meester J. VWC lid zaterdag om 23:03 #24 mark77 zei: Schiet je nou vanuit de achtertuin? Klik om te vergroten... Vind het wel een mooi plekje, zal ik ditmaal in mijn nieuwe woning ook gaan doen. Lekker rustig en de straat zelf is me te smal met veel bomen. Topic, begreep dat deze vorig jaar aangeboden werd voor 60€ dus wie weet komt deze nog ergens voorbij.
mark77 zei: Schiet je nou vanuit de achtertuin? Klik om te vergroten... Vind het wel een mooi plekje, zal ik ditmaal in mijn nieuwe woning ook gaan doen. Lekker rustig en de straat zelf is me te smal met veel bomen. Topic, begreep dat deze vorig jaar aangeboden werd voor 60€ dus wie weet komt deze nog ergens voorbij.