Strong Celebration [Uitloop 2020]

Ik begrijp dat er een nieuwe batch is anno 2022? @Mania kunnen jullie hier duidelijkheid over geven?

Denk dat je verkeerd zit Koala. Valk had ze in de verkoop vandaag, maar inmiddels uitverkocht. Of heb je info die wij niet weten Koala? :wink:

Volgensmij is dit allemaal oude voorraad, zowel van Valk als van Gebro, want vorig jaar hadden ze deze ook nog staan, dus dit zullen geannuleerde orders zijn

:applause: wat een top compound-je was dit! Salutes waren keihard! Iedereen was verrast door dit doosje! Blij dat ik hem voor 4 tientjes nog kon aanschaffen!

Die salutes waren zeker bruut en wat een super compoundje is dit. Kreeg van een bekende twee straten verder de vraag wat dat was want het maakte indruk.

Ik had ook weer een exemplaar en wat was die weer genieten.

Vuurwerkmania/Rubro is het niet mogelijk dat jullie deze box voor aankomend jaar kunnen produceren?

2 van geschoten. De eerste klapte door een salute kapot. Via de reservelont aangestoken maarja dan issie toch ff anders.
De 2e ging perfect. Die salutes waren geweldig maar gewoon de hele opbouw was super. En dat voor een klein compound je. Zou m zo weer kopen

Back
Bovenaan