Arnoud PyroFan
VWC lid
Nog even 1x deze box besteld na alle positieve verhalen. Erg benieuwd hoe dit bakkie in de straat presteert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik begin hem een klein beetje te knijpen eerlijk gezegd, overal dik uitverkocht maar bij Valk nog te krijgen. Zal me niks verbazen als bij afhalen ineens niet geleverd is oid en vervolgens een vervanger uitgezocht moet worden.Dat denk ik niet. Verbaast me overigens nog dat Valk blijkbaar nog een hele lading heeft liggen. Aan de andere kant mooi, nog ff genieten van dit bakje.
ik neem aan dit jullie de strong celebration op voorraad hebben en niet meer verkopen dan de voorraad is? Niet dat ik de 2e dag na een rit van 2 uur een vervanger krijg![]()
Goedenavond
Nee hoor zolang deze op de site zou staan is hij ook daadwerkelijk op voorraad, dus daar hoeft je niet bang voor te zijn.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
En ikke blij zijn dat ik er hier 2 van had besteld dit jaar.... Nu liggen ze nog een jaar (uit) te drogen. Kan nog altijd niet wachten hahaNiet alleen door de lage verwachtingen qua prijs is dit een topper, ramde er gewoon goed op los! Als eerste compound van de avond zette deze de lat wel meteen even neer. Mocht je hem nog tegenkomen in de freak ergens gelijk inslaan want ze vliegen eruit, ik heb een van de laatste bij haokan weten veilig te stellen. En een mens mag hopen dat vuurwerkmania nog een keer zoiets doet
Wat een heerlijke doos! als het goed is liggen er nog 2 in de bunker om opgehaald te worden.