Strong Celebration [Uitloop 2020]

Deze ook nog 2x mee kunnen pakken bij Valk/Vuurwerk per doos. Benieuwd naar deze box, we gaan het meemaken!

Dat denk ik niet. Verbaast me overigens nog dat Valk blijkbaar nog een hele lading heeft liggen. Aan de andere kant mooi, nog ff genieten van dit bakje.

Dat denk ik niet. Verbaast me overigens nog dat Valk blijkbaar nog een hele lading heeft liggen. Aan de andere kant mooi, nog ff genieten van dit bakje.
Ik begin hem een klein beetje te knijpen eerlijk gezegd, overal dik uitverkocht maar bij Valk nog te krijgen. Zal me niks verbazen als bij afhalen ineens niet geleverd is oid en vervolgens een vervanger uitgezocht moet worden.

Of ze hebben het slim gespeeld. Bewust een flinke voorraad achter gehouden om nu als lokkertje in te zetten. Maar dan moeten ze deze ook gegarandeerd uit kunnen leveren.

Had deze vraag ook al gesteld na de 1e lading die op de site stond.

ik neem aan dit jullie de strong celebration op voorraad hebben en niet meer verkopen dan de voorraad is? Niet dat ik de 2e dag na een rit van 2 uur een vervanger krijg :p
Goedenavond

Nee hoor zolang deze op de site zou staan is hij ook daadwerkelijk op voorraad, dus daar hoeft je niet bang voor te zijn.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Nu bij het online gaan van de vernieuwde site van Gebro vuurwerk staat ie er daar ook op!
Onder vermelding van "beperkte voorraad".
Inmiddels minus 4, maar hij staat er nog op...

haha vorig jaar niet geleverd gekregen bij Gebro, uitverkocht...wel meer dan tevreden met de vervangende 1.0" final gold trouwens die ik kreeg.

Vorig jaar wel geleverd gekregen, maar ben altijd bereid om een goede vervanger te accepteren voor doosjes die niet in een projectje hoeven.
En mijn ervaring is dat dat bij Gebro altijd wel te regelen valt.

Niet alleen door de lage verwachtingen qua prijs is dit een topper, ramde er gewoon goed op los! Als eerste compound van de avond zette deze de lat wel meteen even neer. Mocht je hem nog tegenkomen in de freak ergens gelijk inslaan want ze vliegen eruit, ik heb een van de laatste bij haokan weten veilig te stellen. En een mens mag hopen dat vuurwerkmania nog een keer zoiets doet :D

En ikke blij zijn dat ik er hier 2 van had besteld dit jaar.... Nu liggen ze nog een jaar (uit) te drogen. Kan nog altijd niet wachten haha

Komend jaar liggen er hiervan 2 op me te wachten:D Ze waren afgelopen jaar enorm goed en denk na dik 2 jaar in een verwarmde bunker ze echt een nog veel betere burst zullen hebben!

Back
Bovenaan