Strong Celebration [Uitloop 2020]

deze presteerde boven verwachting goed, hopelijk is deze voor dezelfde prijs volgend jaar weer beschikbaar.

Qua burst was deze echt wel erg hard. Effecten waren prima. Maar die burstknallen... zaten dikke to salutes bij. Erg Nice...

Wat onwijs verrast door deze box! Mijn vertrouwen in budget compounds is gister zeker toegenomen! Volgend jaar zeker meerdere aanschaffen

Ik had hem voor de gein om 0:00 uur gepland vanwege de snelheid, maar dat was absoluut geen verkeerde keuze. Wat een ontzettende toffe bak was dit zeg!

Wat een dikke bak zeg! Ik was tussen alle grote blokken om 00:00 een beetje bang dat deze in het niet ging vallen maar wat een toppertje :)

Deze heeft gewoon precies gebracht wat er van te voren is beloofd. Veel variatie, behoorlijk hoog tempo en prima salutes. Ik had m'n bedenkingen vanwege de lage prijs maar dat was nergens voor nodig.

Echt niet verkeerd, gisteren afgestoken vriend stuurt me net stukje video van door. Deel hem even met jullie (gefilmd met een aardappel:D)

Voor 35€ was dit echt mijn budget topper van de avond, effecten waren helemaal niet klein en er zaten snoei harde salutes tussen!

Deze box wist me echt te verrassen, wat een klappers kwamen hier uit. Ik stond er echt van te kijken, verwachtingen waren niet hoog gespannen maar vond het echt een leuke box voor dat geld.

Back
Bovenaan