Strong Celebration [Uitloop 2020]

Nou, nou. Heb in de loop der jaren al heel wat koopjes op de kop getikt. Maar dit slaat alles. Wat een mooie box met harde klappen voor 28 euro (bij de vuurwerkoutlet Groningen). Had ik er maar meer besteld...

Echt een topblokkie voor het geld! Het verschil in mm in de laatste cake is goed te merken. Salutes tussendoor waren ook lekker.

20191230_142348.jpg

20191230_142421.jpg

Zie hier de versie met crackling finale, mijn stookmaten hadden er 2 en ik 1 met salutes er in. Mijn topper van afgelopen jaar! Kneiter harde burst, Grote boeketten in salvo

Echt een topblokkie voor het geld! Het verschil in mm in de laatste cake is goed te merken. Salutes tussendoor waren ook lekker.

Bekijk bijlage 52324

Bekijk bijlage 52325

Ik ben positief verrast dat dit kan voor 35 euro. Destijds betaalde je voor een losse 500-grams cake +/- 60 euro. Kijk bijvoorbeeld naar het vuurwerk van BKV. Deze cake kostte destijds 70 euro.

Ik vind dit een goede ontwikkeling, zeker voor de mensen met een beperkt budget!

Beste nieuwkomer van het jaar deze prachtige compoundje. Klein van formaat maar echt werkelijk goede uitwerkingen en goede burst en dat voor maar 35 euro. Top van Vuurwerkmania, nu maar hopen dat we dit jaar soortgelijks kunnen kopen voor 35 euro.

Zoals meerderen hier al zeggen, dit boxje was echt dé verrassing van de avond/nacht. De salutes waren meesterlijk en er zat een lekker tempo in. Mocht deze volgend jaar weer voor een mooi prijsje te koop staan kan ik deze aan iedereen aanraden!

Nou laat de videos met goed geluid maar komen ;)
U vraagt, wij draaien :wink:

De salutes zijn écht hard, maar ook de gewone boeketten klappen er lekker op. Duidelijk hoorbaar verschil. De boeketten zijn prima afwisselend. De opening met die enorme salvo's salutes vind ik misschien een beetje buiten proportie hard (aangezien de box daarna weer inkakt), maar de finale is gelukkig ook hard. Als deze box 70 euro had gekost, had ik het ook geloofd. Maar hij was al te krijgen voor 35 euro, wat echt bizar goedkoop is! Topper hoor! :yes:

Zo, dat ziet er goed uit zeg! Vooral de salutes, die klinken écht goed hard. Ik ben benieuwd wat Vuurwerkmania hiermee van plan is, hopelijk komen ze dit jaar weer in de verkoop. Dan moet ik er zeker een scoren!

Hele dikke box hoor. Helaas niet zelf gehad, maar de films hier zeggen genoeg. Het begin had wellicht bij de finale gekund, maar wat een topper is dit zeg.

Deze dit jaar gewonnen op VWC, en wauw wat een fijne kleine compound was dit. Vooral het tempo en de salute schoten waren prima. Volgend jaar zeker zelf aanschaffen als hij terug komt.

Ook ik heb deze gewonnen, maar door de mist niet afgestoken. Daar komt dit jaar zeker verandering in! En er komen er nog een paar bij als ik de reacties zo lees :)

Back
Bovenaan